فراخوان مقاله

برگزاری دومین کنفرانس ملی مدارس کارآفرین (با رویکرد برنامه ریزی درسی)

دومین کنفرانس ملی مدارس کارآفرین «با رویکرد برنامه ریزی درسی » در پاییز ۱۳۹۸ توسط مجتمع آموزشی کارآفرینی اندیشه و دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان) ، با حمایت نهادها و دانشگاه های معتبر سراسر کشور در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور(callforpapers.ir)، این رویداد مهم در ادامه نخستین کنفرانس ملی مدارس کارآفرین تیرماه ۱۳۹۷در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در راستای اهداف مجتمع آموزشی کارآفرینی اندیشه با چشم انداز «مدرسه ای کارآمد با برنامه جامع کسب و کار و نوآور برای تمام دوره های تحصیلی در جهت تربیت نیروی انسانی خلاق، کارآفرین، مقتصد، ماهر، متعهد، مسئولیت پذیر، آینده نگر و آماده ورود به زندگی شایسته فردی، خانوادگی و اجتماعی بر اساس معیارهای نظام اسلامی» در ۱۰ محور برگزار می گردد.

در این راستا کنفرانس ملی مدارس کارآفرین در نظر دارد به منظورتبادل تجربیات ارتقا سطح دانش تخصصی شرکت کنندگان اقدام به برگزاری تعدادی کارگاه آموزشی در زمینه های مرتبط با  محور های تعیین شده کنفرانس(مطالعات برنامه درسی) نماید. لذا از متخصصان و پژوهشگران بزرگوار علاوه بر ارسال مقالات مرتبط دعوت به عمل می آید، محتوای پیشنهادی خود را جهت برگزاری کارگاه آموزشی با تاکید بر محورهای کنفرانس ارائه نمایند.

متقاضیان ارائه محتوا برای کارگاه آموزشی باید محتوای پیشنهادی خود را در فرم پیشنهاد کارگاه که در وب سایت کنفرانس برای این کارآماده شده است  وارد نمایند و آن را از طریق وب سایت کنفرانس به آدرس   http://www.andishehsch.ir تنظیم نمایید و یا فرم را در سایت دانلود فرمایید و از طریق ایمیل school@andishehsch.ir   ارسال کنند و سپس با دبیرخانه کنفرانس تماس حاصل فرمایند ۰۳۱۳۲۳۱۹۵۰۰٫ پیشنهادات واصله در کمیته برگزاری کنفرانس با توجه به محدودیت زمان و مکان بررسی خواهد شد و نتیجه منعکس خواهد شد . به محتواهای غیر مرتبط ترتیب اثرداده نمی شود.

تاریخ های مهم:

مهلت ارسال پیشنهاد کارگاه آموزشی : ۹۸/۰۴/۲۰٫

اعلام پذیرش : ۹۸/۰۴/۳۰٫

تاریخ برگزاری کارگاه آموزشی : ۲۳ آبان ۹۸٫

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید