سمینار آموزشی اتاق فکر با همکاری برج میلاد و رونمایی از اولین کتاب اتاق فکر ایران!

http://www.callforpapers.irانتشارات ستوس اقدام به برگزاری سمینار آموزشی اتاق فکر با هدف هدایت مراکز دولتی و خصوصی به تشکیل اتاق فکر نموده است.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) واژه اتاق فكر براي اولين بار در كشور امريكا مطرح شد. البته پیش‌تر كلمه اتاق فكر در جنگ‌هاي جهاني استفاده شده بود. در آن سال‌ها اتاق فكر (Think tank) به مكان‌هايي نظامي اطلاق مي‌شد كه در آن گروهي از درجه‌داران گرد هم جمع شده و به تصميم‌گيري در مورد مسائل نظامي مي‌پرداختند. اما شكل امروزي اتاق فكرها يا كانون‌هاي تفكر در دهة هفتاد قرن بيستم و در امريكا مطرح شد. تا سال‌ها اين فناوري در اختيار انحصاري امريكا بود اما امروزه بسياري از كشورها داراي اين تكنولوژي پيشرفته هستند. اتاق فكر در حوزه‌هاي مختلفي چون صنايع نظامي، حوزه‌هاي فرهنگي و سياسي، صنايع زيرساختي، حيطه عمران و تجارت و… وجود دارد.

در این راستا اقدامات لازم جهت انتشار کتاب اتاق فکر انجام گرفت و هم اکنون این تکنولوژی بومی شده و نحوه‌ی طراحی، راه‌اندازی و راهبری اتاق فکرهای تخصصی برای مراکز دولتی و خصوصی در این سمینار آموزش داده می‌شود.

وی این سمینار را برای بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری، دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، انجمن‌ها و تشکلهای صنفی، نخبگان، شرکتهای خصوصی، وزارتخانه‌ها و سازمانهای دولتی، استانداریها، شوراها، شهرداریها، دستگاههای فرهنگی، نیروهای مسلح و …. مفید دانست و افزود؛

سمینارهای آموزشی بهترین جریان ارتقاء دانش و بصیرت، بروز رسانی اطلاعات و ایجاد ارتباطات هستند که نخبگان بطور مستمر در آن حضور می‌یابند.

این سمینار در مورخه 23 آذرماه در سالن همایش‌های برج میلاد تهران ساعت 10 الی 12، بصورت رایگان برگزار می‌شود و همگان می‌توانند جهت ثبت نام با شماره 66486328 تماس بگیرند. ثبت نام بصورت اینترنتی از طریق سایت www.3tus.ir نیز امکان‌پذیر است.

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید