فراخوان برگزاری سومین دوره «رقابت‌های نفوذ و دفاع در فضای مجازی»

www.callforpapers.irسومین دوره «رقابت‌های نفوذ و دفاع در فضای مجازی» به همت مرکز آپا دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت مالی مرکز ماهر سازمان فناوری اطلاعات ایران، 24 و 25 بهمن‌ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) این دوره از رقابت‌ها در سه محور «مسابقه هک و نفوذ»، «معرفی روش‌های خلاقانه»، «طراحی پوستر و کاریکاتورهای ترویجی» برگزار می‌شود.

تیم‌های شرکت‌کننده در «مسابقه هک و نفوذ»، ابتدا باید در مسابقه مقدماتی که در 23 آذرماه به منظور ارزیابی و آشنایی تیم‌ها و به صورت برخط برگزار می‌شود، شرکت کنند. تیم‌های برگزیده این مسابقه مجاز به حضور در مسابقه اصلی که در 24 بهمن ماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود، خواهند بود.

در محور «ارائه‌های خلاقانه و کاربردی»، شرکت‌کنندگان می‌توانند دستاوردهای خود در زمینه امن سازی، طراحی حملات جدید، آسیب‌پذیری‌های روز صفر خود و یا چگونگی استفاده از آسیب‌پذیری‌های جدید را به دبیرخانه این رقابت‌ها ارسال کنند. برگزیدگان این بخش، ارائه‌های خود را در روز 25 بهمن‌ ماه طی نشست‌های زمان‌بندی شده ارائه خواهند کرد.

همچنین در دو روز برگزاری رقابت‌ها نمایشگاهی از پوستر و کاریکاتورهای منتخب ارسالی به رقابت‌ها برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در سایت رسمی مرکز آپا شریف به نشانی اینترنتی https://cert.sharif.edu مراجعه کنند.

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید