منابع آزمون سومين المپياد دانش‌آموزي علوم و فناوري نانو اعلام شد

http://www.callforpapers.ir/منابع آزمون چهارگزينه‌اي سومين المپياد دانش‌آموزي علوم و فناوري نانو از سوي باشگاه دانش‌آموزي نانو اعلام شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور، منابع پيشنهاد شده كه به ‌صورت مجموعه‌اي مشتمل بر کتاب و مقاله ارائه شده است، شامل «مباحث اتمي و مولکولي در کتاب‌هاي درسي فيزيک، شيمي و مطالب درون‌سلولي در زيست‌شناسي»، «مقالات منتشر شده در سايت باشگاه دانش‌آموزي نانو»، «نانو از نو»، «پرسش‌هاي نو از نانو »»، «10 به توان منفي 9»، «فناوري نانو چيست؟» و «شبيه‌سازي‌هاي ساده در مقياس نانو» است.

بر اساس اعلام باشگاه دانش‌آموزي نانو، پيشنهاد مطالعه اين منابع تنها با هدف آشنايي عمومي دانش‌آموزان با فناوري نانو و کاربردهاي اين فناوري در علوم مختلف انجام شده ‌است و الزامي براي طرح سوال در اين چارچوب وجود نخواهد داشت و سوالات آزمون مفهومي انتخاب خواهد شد.

ثبت‌نام در سومين المپياد دانش‌آموزي علوم و فناوري نانو به صورت الکترونيکي و از طريق سامانه ثبت‌نام پايگاه اينترنتي باشگاه دانش‌آموزي نانو http://www.nanoclub.ir/ انجام مي‌شود. دانش‌آموزان علاقه‌مند به شرکت در اين آزمون فرصت دارند تا تاريخ 15 اسفند ماه سال جاري نسبت به ثبت‌نام در سومين المپياد دانش‌آموزي علوم و فناوري نانو اقدام کنند.

بر اساس اين گزارش، ثبت‌نام‌ گروهي که تا پايان بهمن‌ماه سال جاري انجام شود،‌ در انتخاب مرکز ثبت‌نام به عنوان مرکز برتر موثر خواهد بود.

بر اساس اعلام باشگاه دانش‌آموزي نانو، آزمون تئوري سومين المپياد دانش‌آموزي علوم و فناوري نانو، در تاريخ 8 ارديبهشت ماه 1391 برگزار خواهد شد. پذيرفته‌شدگان آزمون تئوري همچون دوره‌هاي پيشين، به رقابت عملي با يکديگر خواهند پرداخت و در نهايت برگزيدگان نهايي المپياد بر اساس نمره آزمون تئوري و امتياز کسب‌ شده در مرحله عملي، معرفي خواهند شد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید