فراخوان ارسال مقاله به نشریه علمی – پژوهشی مهندسی تونل و فضاهای زیرزمینی

http://www.callforpapers.ir/دکتر جلالی، سردبیر این نشریه با اعلام این خبر گفت: نشریه مهندسی تونل و فضاهای زیرزمینی یک نشریه علمی- پژوهشی است که در زمینه انواع سازه های زیرزمینی عرضه می شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir)دکتر سید محمد اسماعیل جلالی، عضو هیأت علمی دانشکده‌ی مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک دانشگاه صنعتی شاهرود، رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان و سردبیر این نشریه در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه با اعلام این خبر گفت: نشریه‌ی «مهندسی تونل و فضاهای زیرزمینی» یک نشریه علمی- پژوهشی است که با همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شاهرود و انجمن تونل ایران، به مدیر مسئولی دکتر احمد رمضان‌زاده، در زمینه‌ی انواع سازه‌های زیرزمینی به صورت دو فصلنامه به جامعه علمی عرضه می شود و بستر مناسبی برای انعکاس پژوهش ها و یافته های جدید علمی و پژوهشی اساتید، پژوهشگران و دانشجویان است .

وی ضمن دعوت از اندیشمندان، استادان و پژوهشگران این عرصه جهت ارسال آثار و نوشته های بدیع علمی و پژوهشی خود، خاطر نشان کرد: نشریه «مهندسی تونل و فضاهای زیرزمینی»در محورهایی نظیر سازه‌های نیروگاهی، مغارهای ذخیره‌سازی، سازه‌های دفاعی و فضاهای معدنی دست ‌نوشته می‌پذیرد و دانشجویان فعال در این عرصه نیز می توانند با این نشریه همکاری علمی داشته باشند.

دکتر جلالی با معرفی وب‌سایت نشریه به نشانیhttp://tuse.shahroodut.ac.ir برای آشنایی و کسب اطلاعات بیش‌تر به علاقه مندان، اظهار امیدواری کرد که انتشار این نشریه گامی در راستای پیشرفت و توسعه صنعت تونل سازی و سازه های زیر زمینی کشور باشد.

لازم به ذکر است مقالات این نشریه در پایگاه سیویلیکا  نمایه می شود.

آدرس دفتر نشریه‌ی مهندسی تونل و فضاهای زیرزمینی:

سمنان، شاهرود، میدان 7 تیر، بلوار دانشگاه، دانشگاه صنعتی شاهرود، دانشکده‌ی مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک، طبقه‌ی سوم، دفتر نشریه‌ی مهندسی تونل و فضاهای زیرزمینی

کدپستی: 3619995161

صندوق پستی: 316

شماره‌ی تلفن و نمابر: 3393507-0273

سامانه‌ی پیامک: 3000527333

آدرس وب‌سایت: /http://tuse.shahroodut.ac.ir

آدرس پست الکترونیک: tuse@shahroodut.ac.ir

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید