نشست رسمی

اولین نشست رسمی کمیته علمی و راهبری کنفرانس زیست ­شناسی

اولین نشست رسمی کمیته علمی و راهبری کنفرانس با حضور دکتر مصطفی قانعی رئیس ستاد توسعه زیست­ فناوری و رئیس کنفرانس،دکترسیدعباس شجاع الساداتی دبیرعلمی کنفرانس،شنبه، ۳۰ دیماه در محل ساختمان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir)، این نشست که با حضور مسئولین و متخصصین حوزه زیست­ فناوری در ساختمان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد ابعاد مختلف موضوع زیست­ شناسی سامانه ها مورد بررسی قرار داد. در این جلسه آقای دکتر مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه زیست­ فناوری و رئیس کنفرانس، به اهمیت موضوع زیست­ شناسی سامانه ­ها اشاره نمودند. به گفته ایشان کنفرانس زیست ­شناسی سامانه ­ها تنها یک کنفرانس نیست بلکه مقرر شده است که صاحبنظران و دست اندرکاران دعوت و مسیر جریان علم، فناوری و صنعت را تعیین کنند و یکی از نکات بسیار مهم آن خروجی­های این کنفرانس هست که بایستی به آن توجه ویژه شود.

هم­چنی آقای دکتر سیدعباس شجاع الساداتی، دبیر علمی کنفرانس، زیست ­شناسی سامانه­ ها را رویکردی دگرگون­ ساز در حوزه زیستی  و پزشکی خواندند. ایشان ادامه دادند امید است با برگزاری این کنفرانس که با حضور دانشمندان مطرح بین المللی و داخلی در اسفند سال جاری در دانشگاه تربیت­ مدرس برگزار خواهد شد، کاستی­ های کشور در این حوزه جبران و دریچه ای به سوی حوزه زیستی نوین گشوده شود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید