ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از فردا آغاز می شود

ثبت نام داوطلبان دوره های فراگیر سال 1391 دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد از فردا، 16 مهرماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می شود و تا 22 مهرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) رییس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر امسال و برگزاری آزمون در یک مرحله انجام می شود اما دانشپذیران می توانند برای پذیرش در دو مقطع زمانی بهمن ماه 91 یا مهرماه 92 ثبت نام کنند.

ˈبهنوش سلیم بهرامیˈ توضیح داد: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر سال 91 دانشگاه پیام نور در هزار و 800 کدرشته محل برگزار می شود که پذیرش دانشجو در 900 رشته محل برای ترم بهمن امسال و 900 نفر برای ترم مهر 92 خواهد بود.

وی با بیان اینکه دو گروه فارغ التحصیلان و دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی می توانند در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور شرکت کنند، افزود: دانشجویان مقطع کارشناسی که حداکثر تا 31 شهریور 92 فارغ التحصیل می شوند نیز می توانند در رقابت های آزمون فراگیر کارشناسی ارشد امسال حضور داشته باشند اما باید کدرشته محل های مربوط به ترم مهر 92 را انتخاب کنند.

 سلیم بهرامی تصریح کرد که تربیت بدنی، تنها رشته ای از آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور است که پذیرش دانشجو در آن برای ترم بهمن 91 صورت می گیرد و برای ترم مهر آینده پذیرش نخواهد داشت.

وی آمار پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد فراگیر سال 91 را بیش از 24 هزار نفر ذکر کرد و گفت: بیش از 12 هزار نفر از این افراد برای ترم بهمن 91 و بیش از 12 هزار نفر برای ترم مهر 92 پذیرش خواهند شد.

ثبت نام دوره های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org صورت می گیرد و داوطلبان می توانند دفترچه راهنمای شرکت در این آزمون را از طریق پرتال دانشگاه پیام نور و یا سایت سنجش مشاهده کنند.

هزینه تهیه کارت اعتباری ثبت نام داوطلبان این آزمون 65 هزار تومان تعیین شده که از طریق بانک های عضو شبکه بانکی شتاب در سایت سازمان سنجش قابل پرداخت است.

آزمون دوره های فراگیر سال 1391 دانشگاه پیام نور در سه مقطع کاردانی به کارشناسی، کارشناسی و کارشناسی ارشد روز جمعه، 24 آذرماه در حوزه های امتحانی سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید