اخبار جشنواره

اولین جشنواره ملی ساختمان انرژی صفر (جایزه ملی طراحی ساختمان ZEB)

اولین جشنواره ملی ساختمان انرژی صفر (جایزه ملی طراحی ساختمان ZEB) به همت سازمان بهره‌وری انرژی ایران و پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد؛

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور(callforpapers.ir)، وزارت نیرو در نظر دارد تا از طریق سازمان انرژی های تجدید پذیر و بهره وری انرژی برق (ساتبا) و با همکاری پژوهشکده فرهنگ‌، هنر و معماری جهاد دانشگاهی، رویدادی با عنوان «اولین جشنواره ملی ساختمان‌های انرژی صفر (ZEB) » را در اواخر مهرماه ۱۳۹۶ برگزار نماید.

مهم‌ترین بخش این جشنواره، مسابقه ملی طراحی ساختمان انرژی نزدیک صفر می‌باشد که از تیم‌های مختلف سراسر کشور  جهت ارسال آثار منطبق با نظام‌نامه مسابقه دعوت به عمل می‌آورد. این برای اولین بار در کشور است که چنین مسابقه­ای  با سبک مسابقات مشابه بین‌المللی، به‌صورت تیمی برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است، جشنواره علاوه بر مسابقه مذکور، مشتمل بر کارگاه های آموزشی بین‌المللی(با حضور اساتید مطرح داخلی و خارجی) و نمایشگاه تخصصی(با حضور شرکت­ها و موسسات فعال در حوزه انرژی و ساختمان)  نیز می‌باشد. همچنین در اختتامیه جشنواره، برای اولین بار، جایزه‌ای با عنوان “نشان ملی ساختمان انرژی صفر” به همراه ۱۵۰میلیون ریال به بهترین طرح  از دید کمیته داوران اهداء خواهد شد. به چهار تیم برگزیده دیگر نیز جوایز ارزنده‌ای تعلق خواهد گرفت.

زمان های کلیدی جشنواره:

  • آخرین مهلت ارسال آثار: ۱۳۹۶/۰۴/۳۰
  • آخرین تاریخ ثبت نام: ۱۳۹۶/۰۵/۱۵
  • آخرین تاریخ اعلام داوری: ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
  • زمان برگزاری جشنواره: نیمه دوم مهر ماه

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می­توانند از طریق کانال‌های ارتباطی زیر اقدام نمایند.

راه‌های اطلاع‌رسانی و ارتباطی با دبیرخانه جشنواره:

✔️وب‌سایت:

http://zebfestival.ir/

✔️اینستاگرام:

http://Instagram.com/zebfestival.ir

✔️لینکدین:

https://www.linkedin.com/in/zeb-festival/

✔️تلگرام:

https://t.me/zebfestival

✔️ایمیل:

zebfestival@gmail.com

✔️ شماره تماس:۰۲۱-۶۶۹۷۰۹۰۶ ۱۶الی داخلی ۳۰۱-۳۰۰-۳۲۰

۰۹۰۱۲۶۸۴۱۰۳

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید