دوازدهمين كنگره بين‌المللي اورولوژي در ايران برگزار مي‌شود

http://www.callforpapers.ir/رييس انجمن اورولوژي ايران خبر داد: دوازدهمين كنگره بين‌المللي اورولوژي سال 2014 در ايران برگزار مي‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) دكتر سيد جليل حسيني در مراسم رونمایی پرچم انجمن اورولوژی آسیا اظهار كرد: این کنگره در جزیره کیش با حضور جراحان کلیه از سراسر دنیا برگزار خواهد شد كه پیش بینی می‌شود نزديك به 2 هزار اورولوژیست از همه کشورهای آسیایی، اروپايي، آفریقايي و منطقه در آن شرکت کنند.

حسيني افزود: برگزاری کنگره‌ای با دو هزار متخصص فرصتی بی‌نظیر برای جامعه علمی ایران است كه بی تردید امکان معرفی توان علمی کشور به دانشمندان سایر کشورها را فراهم می‌كند.

وي با اشاره به جايگاه بالاي ايران در منطقه از لحاظ علمي گفت: در حال حاضر فقط تركيه به دليل ارتباط با كمپاني‌هاي بزرگ در زمينه تحقيقات كمي از ايران پيشرفته‌تر است اما از نظر علمي و آموزشي از تركيه جلوتر هستيم.

رييس انجمن اورولوژي ايران با بيان اينكه 450 نفر در كنگره 2012 كه در تايلند برگزار شد براي شركت در اين مراسم ثبت‌نام كرده‌اند، افزود: در اين كنگره داوراني از همه جهان حضور پيدا خواهند كرد.

به گفته وي در كنگره سال 2012 كه در تايلند برگزار شد نزدیک به هزار و پانصد اورولوژیست از همه کشورها مختلف آسيايي و غير آسيايي حضور داشتند كه كشور ايران با 39 شرکت کننده يكي از پرشمارترين گروه‌هاي شركت كننده بود.

وي ادامه داد: رقيب اصلي ايران براي برگزاري اين كنگره در ايران كشور هند بود كه با وجود آن كه از امكانات بسياري براي برگزاري كنگره‌ها برخوردار است در جمع روساي انجمنهاي آسيايي براي برگزاري كنگره راي نياورد.

حسيني افزود: در اين جمع 16 نفر از كشورهاي مختلفي همچون چين، ژاپن، كره، مالزي، امدونزي، سنگاپور و پاكستان حضور داشتند كه از اين تعداد 13 نفر به برگزاري اين مراسم در ايران راي دادند و سه نفري هم كه راي مخالف داشتند هندي‌الاصل بودند.

وي در پايان اظهار كرد: در مدت برگزاري كنگره برنامه‌هایی طراحی شده است تا این متخصصان با جاذبه‌های تاریخی و گردشگری ایران نیز آشنا شوند كه اين امر در جذب توريسم پزشكي بسيار موثر است.

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید