فصلنامه

دو فصلنامه ماشین های کشاورزی

دو فصلنامه ماشین های کشاورزی، این نشریه از سال ۱۳۹۰ به‌صورت دوفصلنامه و با همکاری انجمن مهندسان مکانیک ایران منتشر می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir)، نشریه ماشین‌های کشاورزی مقاله‌های برگرفته شده از نتایج تحقیقاتی را که به‌صورت آزمایشگاهی، تحلیل‌های نظری و یا مدلسازی (رایانه‌ای، عددی، تجربی) صورت می‌گیرند و در زمینه ماشین‌های مزرعه، صنایع تبدیلی کشاورزی و صنایع مربوط به فرآوری محصولات کشاورزی، باغی، دامی و شیلات باشند؛ همچنین مقاله‌هایی که جنبه بین رشته‌ای داشته و مستقیماً سامانه‌های فنی و مهندسی کشاورزی را مورد توجه قرار می‌دهند، در صورتی‌که تاکنون در هیچ نشریه داخلی و یا خارجی به چاپ نرسیده باشد، پذیرش می‌نماید. مقالاتی که جنبه کاربردی آنها محرز بوده و یا جنبه‌های زیست محیطی را به گونه‌ای مورد توجه قرار دهند که به تولید پایدار محصولات کشاورزی، باغی، دامی و شیلات کمک نمایند در رأس توجه هیأت تحریریه این نشریه می‌باشند.

علاقه مندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه و شرایط ارسال دست نوشته های ارزشمند خود در این دوره فراخوان به پایگاه اطلاع رسانی مجله مراجعه و یا با دبیرخانه آن ارتباط برقرار نمایند.

 

[اطلاعات کامل ژورنال]

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید