فراخوان ایده

دومین ایده بازار شهری

با عنایت به حجم عظیم مسائل و مشکلات مختلف شهری خصوصا در کلان شهر تهران، بهره­ گیری از نظرات و ایده های شهروندان جهت رفع این مشکلات و بهبود شرایط زندگی شهری لازم و ضروری است. در همین راستا مدیریت شهری در تهران همواره برای مشارکت شهروندان و ایفای نقش موثر از سوی ایشان در بهبود عملکرد مدیریت شهری و خدمات ارائه شده به شهروندان تاکید داشته است.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir)، مرکز مطالعات و برنامه ­ریزی شهر تهران با هدف پرورش و بهره­ گیری از ایده­ های خلاقانه و کاربردی شهروندان در ارتقاء سطح زندگی شهری، دبیرخانه دائمی ایده بازار شهری را ایجاد نموده است.

اولین دوره ایده بازار در سال ۹۳با عنوان” ایده بازار تخصصی شهرداری تهران” برگزار شد که هدف از آن دستیابی به ایده های عملیاتی برای حل چالش­های پیش روی بخش­های مختلف شهرداری تهران از طریق تعامل و پرورش ایده ­ها با همکاری میان ایده­ پردازان و صاحب­نظران بود. دومین ایده بازار شهری در هفدهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ برگزار می­شود. جهت برگزاری اثر بخش این رویداد، علاوه بر دعوت از دانشگاهیان و نخبگان علمی با برگزیدن رویکرد محله محوری بر مشارکت و بهره­ گیری از ایده­ های خلاقانه در حل چالش های اصلی محلات مختلف شهر تاکید داریم. لازم به ذکر است حمایت از ایده‌های برتر و عملیاتی کردن آنها در سطح مناطق توسط خود ایده پردازان در دستور کار مرکز مطالعات می‌باشد.

علاقه مندان میتوانند ایده های خود را در راستای هر یک از محورهای زیر به دومین ایده بازار شهری ارائه دهند:

  • معماری و شهرسازی
  • حمل و نقل و ترافیک
  • محیط زیست و خدمات شهری
  • اقتصاد و مدیریت شهری
  • اجتماعی و فرهنگی
  • فنی، زیرساخت‌های عمرانی و مدیریت بحران

ارسال ایده ها از طریق وبسایت اختصاصی:UIB.TEHRAN.IR

ارتباط با ما:

وبسایت مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران: RPC.TEHRAN.IR

ایمیل دومین ایده بازار شهری:  uib.rpc@tehran.ir

آدرس دبیرخانه: تهران، شریعتی، پل رومی، خ شهید اکبری، نبش خ آقا بزرگی، مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران

 تلفن تماس مستقیم:۲۲۲۴۶۱۰۴ و یا ۳ -۲۲۳۹۲۰۸۰ داخلی ۱۷۸

نمابر: ۹۶۰۹۰۶۳۶

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید