فصلنامه

دوفصلنامه پژوهش های میان رشته ای قرآن کریم

دو فصلنامه تخصصی «پژوهشهای میان رشته ای قرآن کریم»، در راستای منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) به منظور اشاعه و گسترش مطالعات میان رشته ای در زمینه قرآن و ایجاد بستری مناسب برای کاربردی کردن مفاهیم، فرهنگ و پژوهش های قرآنی در سطوح مختلف سازمان ها و مؤسسات و همچنین انتشار نتایج پژوهش های میان رشته ای قرآن کریم به همت سازمان فعالیتهای قرآنی دانشجویان کشور(جهاد دانشگاهی) پایه ریزی و راه اندازی شده است.

دو فصلنامه تخصصی «پژوهشهای میان رشته ای قرآن کریم» که از نیمه دوم سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را زیر نظر معاونت فعالیت‌های قرآنی سازمان فعالیتهای قرآنی دانشجویان کشور(جهاد دانشگاهی) شروع کرده است  هر دو فصل یکبار منتشر می شود و تاکنون پنج شماره از این دوفصلنامه چاپ و منتشر گردیده است. این دو فصلنامه دارای اعتبار تخصصی است ولی رایزنی های صورت گرفته با وزارت علوم و تحقیقات و فناوری نوید این را می دهد که دوفصلنامه موفق به کسب اعتبار علمی – پژوهشی شود.

علاقه مندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه و شرایط ارسال دست نوشته های ارزشمند خود در این دوره فراخوان به پایگاه اطلاع رسانی مجله مراجعه و یا با دبیرخانه آن ارتباط برقرار نمایند.

 

[اطلاعات کامل ژورنال]

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید