فرخوان مقاله

دومین کنفرانس مدیریت تبلیغات

دومین کنفرانس مدیریت تبلیغات،  ۱۵ دی ۱۳۹۵ توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور(callforpapers.ir)، از تمامی مهندسین و دانشجویان علاقه مند دعوت می گردد همچنین جهت ارائه مقالات کامل حداکثر ۱ آذر با توجه به محورهای برگزاری دومین دوره کنفرانس اقدام نمایند.

محورهای کنفرانس بدین شرح می باشد:

  • روندهای نوظهور در تبلیغات
  • تبلیغات دیجیتال
  • تبلیغات غیر تجاری
  • خلاقیت و ایده پردازی در تبلیغات
  • مدیریت رسانه و تبلیغات
  • و…

[اطلاعات کامل کنفرانس]

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید