برگزاری بیش از ۱۱۰ هزار برنامه فرهنگی در دانشگاه‌ها

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از برگزاری بیش از ۱۱۰ هزار برنامه فرهنگی در دانشگاه‌های سراسر کشور در سال ۱۳۹۴ خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور، دکتر سیدضیاء هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، از برگزاری بیش از ۱۱۰ هزار برنامه فرهنگی در دانشگاه‌های سراسر کشور در طول سال ۱۳۹۴ خبر داد و گفت: بسیاری از این برنامه‌ها، برنامه‌های ابتکاری و خلاقانه همکاران در دانشگاه‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه با آمادگی کامل و برنامه‌های مدون وارد سال‌تحصیلی جدید خواهیم شد، افزود: امید می‌رود سال پرباری از نظر فعالیت‌های فرهنگی داشته باشیم.

هاشمی با بیان اینکه روند فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها فوق‌العاده چشمگیر است، تصریح کرد: بطور میانگین روزی چندین برنامه در دانشگاه‌ محقق اردبیلی برگزار شده و در طول سال بیش از ۱۰۰۰ برنامه در این دانشگاه اجرا شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی در قالب کانون‌ها، انجمن‌ها، تشکل‌ها و نشریات رشد چشمگیری داشته است، تاکید کرد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تلاش می‌کند زمینه مشارکت جدی اساتید و دانشجویان را در زمینه فعالیت‌های فرهنگی فراهم آورده و تقویت کند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید