نشست علمی- تخصصی «مدیریت، كنترل و نظارت زیبا سازی شهری»

http://www.callforpapers.ir/سازمان زیبا سازی شهر تهران با همكاری پژوهشكده فرهنگ، هنر و معماری در نظر دارد، نشست علمی-تخصصی «مدیریت، كنترل و نظارت زیباسازی شهری» را با حضور اساتیدی از دانشگاه پلی‌تكنیك میلان ، موسسه معماری ونیز و دكتر مصطفی بهزادفر از دانشگاه علم و صنعت برگزار نماید.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور، در این نشست علاوه بر تبیین سیاست های زیباسازی شهری ایران، تجارب موفق توسعه شهری در كشورهای اروپایی بررسی خواهد شد. تدوین برنامه ای جدید برای شهر میلان، نمایشگاه زندگی شهری 2015 ، مفاهیم «زیست شهری» و «زیبا‌سازی» در طراحی شهری، نقش پارك های شهری درارتقاء هویت شهری، تجربه‌ای نو در زمینه تعامل با مراجع قدرت محلی در زیبا سازی شهری Pasila و برنامه‌ای جامع برای شهر Baranzate، از جمله مباحثی است كه به آنها پرداخته خواهد شد.

نشست مذكور، روز چهارشنبه 28 دی ماه سال جاری از ساعت 14 الی 19 در سالن همایش‌های پژوهشكده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی به نشانی تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین چهارراه ولیعصر(عج) و خیابان فلسطین، ابتدای خیابان شهید برادران مظفر جنوبی برگزار می شود.

حضور در این نشست برای كلیه دانشجویان و پژوهشگران علاقمند رایگان خواهد بود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید