فراخوان انجمن MBA ایران برای تدوین استانداردهای آموزشی

http://www.callforpapers.ir/انجمن MBA ایران اعلام کرد: در راستای بهبود کیفیت آموزشی دوره‌های الکترونیکی MBA، آماده همکاری با کارشناسان این رشته است.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) رییس انجمن MBA ایران با اشاره به انتشار خبرتدوین استاندارد آموزشی به منظور برگزاری دوره‌های الکترونیکی MBA گفت: انجمن MBA ایران از متخصصان و کارشناسان آموزشی برای تدوین استاندارد برگزاری دوره‌های آموزش الکترونیکی MBA دعوت به همکاری می‌کند و در این راستا درصدد است از تمامی توانمندی‌های علمی نخبگان کشور بهره‌مند شود.
هادی سیاری درعین حال افزود: با توجه به اینکه ویژگی اصلی رشته MBA، کاربردی بودن آن برای فراگیران است، از این رو برای تحقق این امر باید مهم‌ترین مولفه‌های آموزشی الکترونیکی MBA را که شامل محتوا و نحوه ارائه آن است در جهت انتقال همزمان دانش و مهارت مد نظر قرار گیرد. وی افزود: اما متاسفانه فقدان موارد یادشده در دوره‌های آموزشی الکترونیکی MBA در کشورمان به دلیل نبود استاندارد علمی و کارشناسی که برگزار کنندگان دوره‌ها و کارشناسان مربوطه نیز بر آن تاکید دارند، موجب بروز برخی کاستی ها در این شیوه از آموزش شده است.
سیاری با بیان اینکه در تولید محتوای علمی در آموزش الکترونیکی سه مرحله اساسی شامل محتوای علمی، سناریو نویسی و تولید فنی باید مبنا قرارگیرد، تصریح کرد: وجود ضعف در هر یک از این موارد به نتایج نامطلوبی منجر خواهد شد و براین اساس ضروری است که تک تک این مراحل زیرنظر کارشناسان طراحان آموزشی متخصص انجام شود. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت انجمن مدیریت ایران به آدرس WWW. MBA-IRAN.COM مراجعه کنند.

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید