فراخوان حمایت از رساله‌های دکتری تمدید شد

کمیته سیاستگذاری حمایت از رساله‌های دکتری صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران مهلت ارسال رساله‌های دکتری را برای حمایت تمدید کرد.
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ با توجه به مقارن شدن زمان پایانی فراخوان حمایت از رساله‌های دکتری با امتحانات دانشجویان و درخواست‌های متعدد مبنی بر تمدید زمان ارسال مدارک بر اساس تصمیم کمیته سیاستگذاری صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران حمایت از رساله‌های دکتری مهلت ارسال و تکمیل مدارک متقاضیان تمدید شد.

متقاضیان دریافت این حمایت پس از مطالعه دقیق آیین نامه، تا ۱۵ تیرماه ۹۵ طرح‌های خود را در فرمت مشخص شده صندوق حمایت از پژوهشگران به همراه فرم ثبت نام به آدرس ایمیل phd@insf.org ارسال کنند. فرم تائیدیه دانشگاه، ریز نمرات و گواهی قبولی در آزمون جامع باید در سربرگ دانشگاه و به صورت اسکن شده به همراه فرم ثبت نام و پیشنهاد طرح به آدرس ایمیل ذکر شده ارسال شود.

تعداد ۱۰۰ طرح در صورت تائید و دارا بودن شرایط لازم مورد حمایت قرار می‌گیرد، طرح‌های ارسالی بعد از انتشار فراخوان دسته بندی شده و هر طرح با توجه به موضوع در کارگروه مربوط به آن بررسی می‎شود. سپس با توجه به اولویت‌های مدنظر در صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران، رساله‌ها از لحاظ علمی مورد داوری قرار خواهند گرفت. در نهایت طرح برتر از نظر علمی انتخاب شده و برای انجام پژوهش حمایت می‎شود. این حمایت‎ها در جهت بالا بردن سطح کیفی رساله‌های دکتری بر اساس نیاز کشور است تا بر این اساس دانشجویان به انجام طرح‌هایی با کیفیت بالا بدون دغدغه مالی ترغیب شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران به نشانی اینترنتی http://www.insf.org/ مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید