سلسله نشست‌های علوم شناختی برگزار می‌شود

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی البرز از برگزاری نشست‌های معرفی علوم شناختی در دانشگاه خوارزمی خبر داد و گفت: سعی ما بر این است تا این نشست‌ها ادامه‌دار بوده و هر دو هفته یک بار برگزار شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ دکتر مهشید منزوی در گفت وگو با ایسنا گفت: گروه پژوهشی علوم شناختی جهاد دانشگاهی البرز تصمیم دارد سلسله نشست‌هایی را با همکاری گروه علوم شناختی دانشگاه خوارزمی به منظور معرفی هر چه بیشتر این علم برگزار کند.

وی افزود: این نشست‌ها هر دو هفته یک بار و با دعوت از اساتید برتر مرتبط با این حوزه برگزار خواهد شد که اولین نشست آن ۲۶ اردیبهشت‌ ماه با سخنرانی دکتر مرادی استاد تمام گروه روانشناسی دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود.

وی به جزئیات برگزاری اولین نشست علوم شناختی اشاره و تصریح کرد: در این نشست، دکتر علیرضا مرادی به معرفی علوم شناختی و فرصت‌های شغلی، تحصیلی و کاربردی در این حوزه خواهد پرداخت.

منزوی با بیان اینکه شرکت برای همگان در این نشست آزاد است، گفت: اما این نشست بیشتر برای افرادی مناسب خواهد بود که در حوزه‌هایی چون علوم روان‌شناختی، اعصاب، فلسفه ذهن، هوش مصنوعی، آموزش و پرورش شناختی، رسانه‌های گروهی، تحلیل اطلاعات و حتی حیطه‌هایی همچون بازی‌های رایانه‌ای، مهندسی شناختی و پزشکی، مدیریت و اقتصاد سررشته داشته و قصد دارند به سمت علوم شناختی گرایش پیدا کنند.

وی در ادامه یادآور شد: این نشست‌ها با همکاری گروه پژوهشی علوم شناختی جهاد دانشگاهی و گروه علوم شناختی دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود.

منزوی با بیان اینکه سابقه جهاد دانشگاهی البرز در زمینه علوم شناختی از برخی دانشگاه‌های کشور بیشتر است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل جهاد دانشگاهی معرفی هر چه بیشتر علوم شناختی در کشور را یکی از رسالت‌های خود می‌داند.

وی در پایان اعلام کرد: اولین نشست علوم شناختی، روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت‌ ماه از ساعت ۱۲ الی ۱۴ در محل گروه پژوهشی علوم شناختی جهاد دانشگاهی البرز واقع در تهران، دروازه دولت، خیابان مفتح جنوبی، دانشگاه خوارزمی، دانشکده علوم انسانی، طبقه اول برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری نوشته در:

نظر (1)

  • c4p

    وی در ادامه یادآور شد: این نشست‌ها با همکاری گروه پژوهشی علوم شناختی جهاد دانشگاهی و گروه علوم شناختی دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود.

    2016/07/06 در 11:40 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید