نخستین جشنواره بازی‌های بومی و محلی در دانشگاه شریف

همزمان با پنجاهمین تأسیس دانشگاه صنعتی شریف نخستین جشنواره بازی‌های بومی و محلی با هدف پر کردن اوقات فراغت، ترویج تحرک و فعالیت بدنی، توسعه شادابی و نشاط و مرور خاطرات شیرین کودکی و نوجوانی در خوابگاه های این دانشگاه برگزار می نماید.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور به نقل از روابط عمومی؛ مدیریت امور دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف از اوایل سال گذشته در راستای تحول در سبک زندگی دانشجویان خوابگاهی و گسترش فعالیت، سلامتی و نشاط در محیط خوابگاه‌های این دانشگاه با همکاری تیمی از متخصصین علوم ورزشی و اوقات فراغت اقدام به اجرای پژوهشی در راستای شناسایی وضع موجود، موانع و علایق دانشجویان خوابگاهی در حوزه ورزش و اوقات فراغت نمود. بر این اساس و پس از بررسی نظرات دانشجویان مطابق با یافته‌های پژوهش برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت و میان‌مدت برای عملیاتی نمودن نتایج حاصل از این نظرسنجی آغاز گردید.
بنا بر این گزارش، در این بین استقبال ۶۰ درصدی دانشجویان دختر و پسر خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی شریف به برگزاری بازی‌های بومی و محلی موجب شد تا برنامه‌ریزی برای برگزاری اولین جشنواره بازی‌های بومی و محلی در خوابگاه‌های دانشگاه صورت گیرد.
پر کردن اوقات فراغت، ترویج تحرک و فعالیت بدنی، توسعه شادابی و نشاط و مرور خاطرات شیرین کودکی و نوجوانی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره در محیط خوابگاه‌ها می‌باشد.
گفتنی ست؛ دانشجویان می توانند با مشارکت فعال و گسترده خود زمینه توسعه فعالیت‌های بیشتر در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان خوابگاهی را فراهم آورند. این جشنواره در دو بخش خواهران و برادران و در رشته‌های دارت، طناب زنی، طناب‌کشی، فوتبال دستی، هفت‌سنگ، داژبال (وسطی) و حلقه زنی (ویژه خواهران) با مشارکت شورای صنفی دانشجویان و تعدادی از دانشجویان دکترای تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار می‌گردد.
خاطرنشان می شود؛ علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و دریافت جزئیات جشنواره به آدرس http://stufestival.sharif.ir مراجعه نمایند.
لازم به ذکر است هر دانشجو می‌تواند در یک رشته انفرادی و یک رشته تیمی شرکت نماید.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید