آغاز رقابت داوطلبین مسابقه ملی فناوری نانو در 20 استان

ششمین دوره مسابقه ملی فناوری نانو، ۲۴ اردیبهشت‌ماه به طور همزمان در ۳۰ مرکز آزمون در ۲۰ استان کشور برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در راستای اهداف ترویجی و آموزشی تدوین شده در سند راهبردی فناوری نانو، اقدام به برگزاری مسابقه ملی فناوری نانو کرده است.

هدف از برگزاری این مسابقه به عنوان بزرگترین رقابت علمی دانشجویی کشور در زمینه فناوری نانو، ایجاد فضای رقابتی سالم به منظور افزایش آشنایی دانشجویان با فناوری نانو، گسترش آموزش فناوری نانو در دانشگاه‌ها و دیگر مراکز علمی – آموزشی کشور و جهت‌دهی فعالیت‌های آموزشی و حمایت‌های تشویقی صورت گرفته از سوی ستاد توسعه فناوری نانو است.

این مسابقه در یک مرحله‏ و بصورت تئوری برگزار خواهد شد و تمام سوالات آزمون به صورت چند گزینه‌ای طراحی می‌شود. همچنین در این آزمون تعدادی سوال تشریحی برای سنجش توان آموزشی داوطلبان ارائه خواهد شد تا داوطلبان دریافت گواهی توانمندی تدریس فناوری نانو به آن پاسخ دهند. اعطای گواهی توانمندی تدریس منوط به کسب حد نصاب علمی در آزمون چهار گزینه‌ای است.

ششمین دوره مسابقه ملی فناوری نانو راس ساعت ۱۰ صبح روز ۲۴ اردیبهشت‌ماه به طور همزمان در ۳۰ مرکز آزمون در ۲۰ استان کشور برگزار می‌شود.

این دوره از مسابقات در ۳۰ شهر از ۲۰ استان کشور شامل تهران، کرمان، تبریز، رشت، بهبهان، دزفول، بابل، بندر بوشهر، مشهد، اراک، اصفهان، شیراز، دامغان، خمینی شهر، ارومیه، یزد، اهواز، ایلام، اردبیل، قزوین، میناب، همدان، فیروزآباد، زنجان، جهرم، مراغه، لارستان، شهرضا، سیرجان و آباده به عنوان مراکز آزمون ششمین مسابقه ملی فناوری نانو برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام ستاد نانو، داوطلبانی که در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند، از ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت‌ماه با مراجعه به سایت ستاد نانو نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند. داوطلبان هیچ محدودیتی برای تعیین محل حوزه آزمون خود ندارند و با توجه به علاقه و شرایط شخصی، مجاز به انتخاب هر یک از حوزه‌های آزمون اعلام شده در سیستم هستند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید