برنامه دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای افزایش هیات علمی

همایش منطقه‌ای هیات‌های اجرایی جذب دانشگاه‌های لرستان و خوزستان در تالار ابن سینای بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ دکتر ساکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در مراسم آغاز این همایش، گفت: این همایش‌ها سالانه برگزار و راهکارهای جذب بهتر اعضای هیات علمی با توان بیشتر، قدرت بالاتر و توجه به ارتقاء مسائل عقیدتی و اخلاقی تبادل نظر می‌شود.

وی اظهار کرد: در این همایش نقاط قوت و ضعف روش‌های جذب اعضای هیات علمی بررسی شده و در خصوص آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: فراخوان جذب اعضای هیات علمی دوبار در سال و بر اساس نیاز دانشگاه‌ها در کل کشور اعلام شده و جذب به صورت مرکزی انجام می‌شود.

ساکی اضافه کرد: بحث مجوزهای جذب هیات علمی در بسیاری از مواقع مورد چالش قرار می‌گیرد و با توجه به اینکه این مجوزها توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی صادر می‌شود محدودیت‌هایی در این راستا وجود دارد.

وی گفت: هم اکنون ۲۱۹ نفر به عنوان عضو هیات علمی با مراتب علمی مختلف در دانشگاه علوم پزشکی لرستان مشغول به فعالیت هستند که این تعداد با اعلام فراخوان به ۲۵۰ نفر افزایش خواهند یافت.

گفتنی است در حال حاضر تعداد اعضای هیات علمی شاغل در دانشگاه‌های لرستان اعم از آزاد، لرستان، علوم پزشکی و سایر مراکزآموزش عالی استان بالغ بر۱۲۰۰ نفر است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید