برگزاری نشست های تخصصی اندیشه شهید مطهری در 30 دانشگاه

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: نشست های تخصصی پیرامون اندیشه شهید مطهری به مناسب هفته استاد در 30 دانشگاه کشور برگزار می شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ فضل‌الله ایرجی کجوری با اعلام این خبر افزود: اداره کل فرهنگی و اجتماعی به نمایندگی از وزرات علوم در بنیاد شهید مطهری عضویت دارد و به طور مداوم در جلسات این بنیاد شرکت می کند. بر این اساس ساله برنامه های مختلفی به مناسبت هفته گرامیداشت شهید مطهری در دانشگاه ها برگزار می شود.

وی افزود: از جمله فعالیت ها در این زمینه می توان به برگزاری نشست های علمی، کرسی های آزاد اندیشی، توزیع و معرفی آثار شهید مطهری و برپایی نمایشگاه های مختلف فرهنگی و هنری در دانشگاه های مختلف کشور اشاره کرد. در سال جاری و در آستانه سی و هفتمین سالگرد شهادت استاد مطهری اداره کل فرهنگی و اجتماعی با همکاری و مدیریت دانشگاه های تحت پوشش وزارت علوم بیش از 30 نشست تخصصی با موضوع اندیشه شهید مطهری را برنامه ریزی کرده و از 12 اردیبهشت به مدت یک هفته در دانشگاه های سراسر کشور به اجراء در خواهد آمد.

ایرجی کجوری افزود: مخاطب اصلی این نشست ها دانشجویان خواهند بود و این نشست ها به طور متوازن در مناطق مختلف دانشگاهی و با بکارگیری اساتید و پژوهشگران در این زمینه اجراء می شود. تعداد برگزاری نشست های تخصصی اندیشه شهید مطهری نیز نسبت به سال گذشته دو برابر شده و امیدواریم در سالهای آینده از جهت کمی و کیفی بتوانیم برنامه های هفته گرامی داشت مقام استاد را ارتقاء دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، وی در پایان اظهار داشت: جشنواره های منطقه ای قرآن و عترت دانشجویان نیز از 12 اردیبهشت ماه لغایت 23 اردیبهشت ماه به میزبانی دانشگاه های حکیم سبزواری، کاشان، خلیج فارس بوشهر، تربیت مدرس و زنجان برگزار می شود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید