نخستین کنفرانس ملی «ریاضیات و کاربردهای آن در علوم صنعت»

نخستین کنفرانس ملی «ریاضیات و کاربردهای آن در علوم صنعت» امروز با حضور اساتید دانشگاه‌های مختلف کشور در تالار علامه حلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ احمد مهربان، دبیر اجرایی این کنفرانس در حاشیه برگزاری آن عنوان کرد: طی برگزاری این کنفرانس مقالات بسیاری به دبیرخانه آن ارسال شد که بعد از بررسی هیات داوران، در نهایت 125 مقاله برای ارائه به صورت پوستر و سخنرانی انتخاب شدند.

مهربان با بیان این‌که این کنفرانس ملی تا روز پنج شنبه، 26 فروردین ماه ادامه خواهد داشت، افزود: در مدت برگزاری این کنفرانس، 100 مقاله در قالب پوستر و 25 مقاله به صورت سخنرانی در دو نوبت صبح و عصر ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: ریاضی یکی از اساسی‌ترین و قدیمی‌ترین رشته‌های دانشگاهی سیستان و بلوچستان است و امروز سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از قطب‌های رشته ریاضی کشور مطرح شده است؛ لذا با توجه به این مقوله میزبانی این کنفرانس به استان سیستان و بلوچستان محول شده است.

دبیر اجرایی نخستین کنفرانس ملی ریاضیات و کاربردهای آن در علوم صنعت در پایان به برپایی نمایشگاهی در حاشیه برگزاری کنفرانس اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه علمی از دستاوردهای دانشگاه‌های استان در زمینه موضوع کنفرانس نیز یکی از برنامه‌های این کنفرانس است؛ علاوه بر آن نمایشگاه صنایع دستی و معرفی آداب و رسوم و فرهنگ مردم سیستان و بلوچستان نیز در قالب سیاه چادر در معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید