نماد سایت فراخوان مقاله کنفرانس، همایش، مجله و ژورنال علمی پژوهشی

تمديد مهلت ثبت نام دوره دكتري بدون آزمون دانشگاه علامه طباطبايي

مهلت ثبت نام دوره دكتري بدون آزمون دانشگاه علامه طباطبايي تمديد شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ در اطلاعيه دفتر استعدادهاي درخشان- معاونت آموزشي دانشگاه علامه طباطبايي آمده است: نظر به اينكه تعدادي از متقاضيان دوره دكتري بدون آزمون دانشگاه علامه طباطبايي براي سال تحصيلي96-95(سهميه استعداد درخشان)، به دليل عدم اطلاع به موقع، موفق به ثبت نام در اين فراخوان نشده اند؛ لذا بدين وسيله مهلت ثبت نام و ارسال مدارك تا پايان فروردين ماه سال 1395 (95/1/31) تمديد مي شود.
در ادامه اين اطلاعيه آمده است: بديهي است پس از انقضاي مهلت مقرر، هيچگونه تمديد ديگري صورت نخواهد گرفت. داوطلبان لازم است مطابق با شرايط و ضوابط مندرج در آگهي دوره دكتري بدون آزمون سال 96-95 دانشگاه ( كه قبلاً در پايگاه اينترنتي بارگذاري شده) مدارك لازم را تهيه ، ارسال و نسبت به ثبت نام به موقع اقدام كنند.

** زمان ثبت نام دور جديد اعزام عتبات دانشجويي اعلام شد
رئيس ستاد عمره و عتبات دانشجويي با اشاره به ثبت نام‌هاي دوره جديد عتبات گفت: به احتمال زياد از ابتداي ماه رمضان ثبت نام‌ها انجام مي‌شود.
حجت الاسلام محمدرضا فقيهي، در خصوص آخرين وضعيت اعزام كاروان‌هاي دانشجويي به عتبات گفت: تا امروز حدود 50 كاروان دانشجويي به عتبات اعزام شدند.
وي افزود: اعزام‌ها تا دوم ارديبهشت ماه ادامه دارد و تا به حال نيز حدود 10 هزار دانشجو به اين سفر اعزام شدند.
رئيس ستاد عمره و عتبات دانشجويي در ادامه يادآور شد: 43 كاروان ديگر تا پايان اين دوره اعزام مي‌شوند؛ در مجموع 11 هزار و 700 دانشگاهي راهي عتبات خواهند شد.
به گزارش روابط عمومي ستاد عمره و عتبات دانشجويي، وي خاطرنشان كرد: روزانه حدود سه كاروان اعزام شده‌اند كه بيشتر دانشجويان به صورت كاروان‌هاي هوايي اعزام شده اند.
وي در خصوص ثبت نام‌هاي دوره جديد گفت: فراخوان ثبت نام‌ها پس از پايان اين دوره اعلام خواهد شد و به احتمال زياد از ابتداي ماه رمضان ثبت نام‌ها انجام مي‌شود.
رئيس ستاد عمره و عتبات دانشجويي با اشاره به افزايش ظرفيت‌ها در دوره جديد گفت: پس از ثبت نام و با بررسي متقاضيان در صورت نياز درخواست افزايش اعزام را از سازمان حج و زيارت خواهيم داشت.
فقيهي يادآور شد: خوشبختانه هيچ گونه مشكلي براي دانشجويان ايجاد نشد و سفرها تاكنون به خوبي برگزار شده است و تعدادي از كاروان‌ها به سامرا نيز اعزام شده‌اند.
رئيس ستاد عمره و عتبات دانشجويي هم چنين از اعزام 26 كاروان دختر دانشجويان مجرد خبر داد و گفت: اين كاروان‌ها براي اولين بار اعزام شده‌اند و دور بعد در صورت نياز تعداد كاروان‌هاي آنها افزايش خواهد يافت.

** «مطالعات فرهنگي دانشگاهي در ايران» منتشر مي شود
كتاب «مطالعات فرهنگي دانشگاهي در ايران» به قلم عباس وريج كاظمي به همت انتشارات پژوهشكده مطالعات فرهنگي و اجتماعي به زودي منتشر مي شود.

** درخشش دانشجويان دانشگاه تهران در المپياد فرهنگي و ورزشي دانشجويان كشور
دانشجويان دانشگاه تهران، در مرحله منطقه‌اي چهارمين المپياد فرهنگي و ورزشي دانشجويان شاهد و ايثارگر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي كشور در پنج رشته اين مسابقات موفق به كسب مقام‌هاي برتر شدند.
به گزارش روابط‌عمومي دانشگاه تهران، فوتسال، شنا، دو و ميداني، تنيس روي ميز و شطرنج پسران و واليبال، شنا، دو و ميداني، تنيس روي ميز و شطرنج دختران، رشته‌هايي بود كه مسابقات آنها با حضور ۱۲ دانشگاه برگزار شد و تيم‌هاي پسران و دختران دانشگاه تهران، موفق به كسب مقام‌ در رشته‌هاي مختلف تيمي و انفرادي آن‌ها شدند.

خروج از نسخه موبایل