تمديد مهلت ثبت نام دوره دكتري بدون آزمون دانشگاه علامه طباطبايي

مهلت ثبت نام دوره دكتري بدون آزمون دانشگاه علامه طباطبايي تمديد شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ در اطلاعيه دفتر استعدادهاي درخشان- معاونت آموزشي دانشگاه علامه طباطبايي آمده است: نظر به اينكه تعدادي از متقاضيان دوره دكتري بدون آزمون دانشگاه علامه طباطبايي براي سال تحصيلي96-95(سهميه استعداد درخشان)، به دليل عدم اطلاع به موقع، موفق به ثبت نام در اين فراخوان نشده اند؛ لذا بدين وسيله مهلت ثبت نام و ارسال مدارك تا پايان فروردين ماه سال 1395 (95/1/31) تمديد مي شود.
در ادامه اين اطلاعيه آمده است: بديهي است پس از انقضاي مهلت مقرر، هيچگونه تمديد ديگري صورت نخواهد گرفت. داوطلبان لازم است مطابق با شرايط و ضوابط مندرج در آگهي دوره دكتري بدون آزمون سال 96-95 دانشگاه ( كه قبلاً در پايگاه اينترنتي بارگذاري شده) مدارك لازم را تهيه ، ارسال و نسبت به ثبت نام به موقع اقدام كنند.

** زمان ثبت نام دور جديد اعزام عتبات دانشجويي اعلام شد
رئيس ستاد عمره و عتبات دانشجويي با اشاره به ثبت نام‌هاي دوره جديد عتبات گفت: به احتمال زياد از ابتداي ماه رمضان ثبت نام‌ها انجام مي‌شود.
حجت الاسلام محمدرضا فقيهي، در خصوص آخرين وضعيت اعزام كاروان‌هاي دانشجويي به عتبات گفت: تا امروز حدود 50 كاروان دانشجويي به عتبات اعزام شدند.
وي افزود: اعزام‌ها تا دوم ارديبهشت ماه ادامه دارد و تا به حال نيز حدود 10 هزار دانشجو به اين سفر اعزام شدند.
رئيس ستاد عمره و عتبات دانشجويي در ادامه يادآور شد: 43 كاروان ديگر تا پايان اين دوره اعزام مي‌شوند؛ در مجموع 11 هزار و 700 دانشگاهي راهي عتبات خواهند شد.
به گزارش روابط عمومي ستاد عمره و عتبات دانشجويي، وي خاطرنشان كرد: روزانه حدود سه كاروان اعزام شده‌اند كه بيشتر دانشجويان به صورت كاروان‌هاي هوايي اعزام شده اند.
وي در خصوص ثبت نام‌هاي دوره جديد گفت: فراخوان ثبت نام‌ها پس از پايان اين دوره اعلام خواهد شد و به احتمال زياد از ابتداي ماه رمضان ثبت نام‌ها انجام مي‌شود.
رئيس ستاد عمره و عتبات دانشجويي با اشاره به افزايش ظرفيت‌ها در دوره جديد گفت: پس از ثبت نام و با بررسي متقاضيان در صورت نياز درخواست افزايش اعزام را از سازمان حج و زيارت خواهيم داشت.
فقيهي يادآور شد: خوشبختانه هيچ گونه مشكلي براي دانشجويان ايجاد نشد و سفرها تاكنون به خوبي برگزار شده است و تعدادي از كاروان‌ها به سامرا نيز اعزام شده‌اند.
رئيس ستاد عمره و عتبات دانشجويي هم چنين از اعزام 26 كاروان دختر دانشجويان مجرد خبر داد و گفت: اين كاروان‌ها براي اولين بار اعزام شده‌اند و دور بعد در صورت نياز تعداد كاروان‌هاي آنها افزايش خواهد يافت.

** «مطالعات فرهنگي دانشگاهي در ايران» منتشر مي شود
كتاب «مطالعات فرهنگي دانشگاهي در ايران» به قلم عباس وريج كاظمي به همت انتشارات پژوهشكده مطالعات فرهنگي و اجتماعي به زودي منتشر مي شود.

** درخشش دانشجويان دانشگاه تهران در المپياد فرهنگي و ورزشي دانشجويان كشور
دانشجويان دانشگاه تهران، در مرحله منطقه‌اي چهارمين المپياد فرهنگي و ورزشي دانشجويان شاهد و ايثارگر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي كشور در پنج رشته اين مسابقات موفق به كسب مقام‌هاي برتر شدند.
به گزارش روابط‌عمومي دانشگاه تهران، فوتسال، شنا، دو و ميداني، تنيس روي ميز و شطرنج پسران و واليبال، شنا، دو و ميداني، تنيس روي ميز و شطرنج دختران، رشته‌هايي بود كه مسابقات آنها با حضور ۱۲ دانشگاه برگزار شد و تيم‌هاي پسران و دختران دانشگاه تهران، موفق به كسب مقام‌ در رشته‌هاي مختلف تيمي و انفرادي آن‌ها شدند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید