نخستین دوره نشست‌های تخصصی متن‌خوانی شاهنامه برگزار می‌شود

http://www.babur.org/babur/images/stories/image001.jpgنخستین دوره نشست‌های تخصصی متن‌خوانی شاهنامه از ۲۶ دی ماه امسال از سوی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی با همکاری بنیاد فردوسی و به مناسبت ثبت هزاره شاهنامه در یونسکو و آغاز هزاره دوم شاهنامه، اقدام به برگزاری این نشست‌ها کرده است.

معاونت پژوهشی این انجمن در راستای گرامیداشت یاد و نام حکیم ابوالقاسم فردوسی و تاثیر شگرف شاهنامه فردوسی بر فرهنگ و ادب فارسی، سلسله نشست‌های تخصصی متن‌خوانی شاهنامه را با حضور عزیزاله جوینی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و نیز هیئت امنای بنیاد فردوسی به اجرا در می‌آورد.

«دوره تخصصی متن‌خوانی شاهنامه» از 26 دیماه هر هفته دوشنبه‌ها از ساعت 15 تا 17 در تالار گردهمایی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی واقع در خیابان ولی‌عصر، پل‌امیربهادر، خیابان سرگرد بشیری، شماره 71 برگزار خواهد شد.

آیین گشایش این نشست‌ها نیز‌ ساعت 15  روز 26 دی ماه با حضور ادیبان و شاهنامه‌پژوهان در تالار گردهمایی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برپا خواهد شد و ورود در آن برای همه پژوهشگران و دوستداران ادب فارسی آزاد است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید