فراخوان مقاله برای پژوهشنامه ادبیات کودک و نوجوان

فراخوان مقاله برای شماره‌ هجدهم پژوهشنامه ادبیات کودک و نوجوان به نقد و بررسی نظام دانشگاهی در حوزه‌ ادبیات کودک و نوجوان اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛  بناست این شماره از پژوهشنامه ادبیات کودک و نوجوان به نقد و بررسی نظام دانشگاهی در حوزه‌ ادبیات کودک و نوجوان اختصاص یابد تا هم تأثیر نظام دانشگاهی بر ادبیات کودک و نوجوان مورد تأمل قرار گیرد و هم درباره قوت‌ها و کاستی‌هایش بحث شود.

بر همین اساس «گزارش فعالیت‌های دانشگاهی در ادبیات کودک و نوجوان در ایران و جهان»، «تأثیر نظام دانشگاهی بر ادبیات کودک و نوجوان»، «مطالعه‌ موردی در ایران و جهان درباره‌ نظام دانشگاهی در ادبیات کودک»، «مطالعه‌ موردی درباره‌ آثار فارغ‌التحصیلان رشته‌های ادبیات کودک»، «تفاوت‌ها و شباهت‌های آثار منتقدان، نظریه‌پردازان و نویسندگان آزاد و دانشگاهی»، «رابطه‌ نظام دانشگاهی و ادبیات کودک» و «ادبیات کودک در دانشگاه‌های ایران و جهان» برخی از محورهای مقالات اعلام شده‌اند.

نقد ویژه‌ هجدهمین شماره پژوهشنامه ادبیات کودک و نوجوان نیز به «مجید راستی»، نویسنده‌ ادبیات کودک و نوجوان و آثارش اختصاص دارد.

مهلت ارسال مقاله هم تا سی‌ام اردیبهشت ۹۵ اعلام شده است.

نشانی پستی این مجله تهران، خیابان انقلاب، خیابان ۱۲ فروردین، خیابان شهید نظری (غربی) کوچه‌ جاوید یکم، شماره‌ ۲، طبقه‌ ۳، موسسه‌ نشر افق، پژوهشنامه ادبیات کودک و نوجوان، صندوق پستی: ١٧٨٧ – ١٣١۴۵ و نشانی الکترونیکی آن «Pazhuheshnameh.a.k@gmail.com» است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید