رقابت 96 تیم در مسابقات سراسری دومینو

هفتمین دوره مسابقات سراسری دومینو با حضور 96 تیم دانشجویی و دانش‌آموزی از 14 تا 20 اردیبهشت ماه امسال به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ محمد اسماعیلی، دبیر هفتمین مسابقات دومینو با اعلام این خبر گفت: در مسابقات سال گذشته، مجموعا 64 تیم شرکت داشتند که امسال این رقابتها با حضور 64 تیم دانشجویی و 32 تیم دانش آموزی برگزار خواهد شد.

اسماعیلی افزود: درصورت وجود زمان و فضای فیزیکی لازم می‌توانستیم تعداد بیشتری از تیم‌های متقاضی را برای شرکت در مسابقات پذیرش کنیم و امیدواریم این امکان در رقابتهای سال‌های آتی فراهم شود.

به گفته وی رقابتهای دومینو در دو بخش تاپلینگ (Toppling) و استکینگ ( Stacking) تدارک یافته که استکینگ ویژه رقابتهای آزاد است و نیازی به ثبت نام ندارد و همه افراد حتی بازدیدکنندگان می‌توانند در آن شرکت کنند؛ ولی حضور در رقابتهای تاپلینگ به صورت حرفه‌ای و مستلزم ثبت نام اولیه است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: رقابتهای دانش آموزی دومینو طی روزهای 14 و 15 اردیبهشت ماه و رقابتهای دانشجویی از 18 تا 20 اردیبهشت ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد و در هر بخش، سه تیم برتر معرفی می‌شوند و جوایزی دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: به تیم‌های اول تا سوم رقابتهای دومینو به ترتیب مبلغ 20 میلیون ریال، 10 میلیون ریال و پنج میلیون ریال اعطا خواهد شد.

دبیر هفتمین مسابقات دومینو درباره شاخص‌های انتخاب تیم‌های برتر این مسابقات توضیح داد: مدت زمان ریزش قطعات، ریزش بدون وقفه یا وقفه‌های کمتر و زیبایی در طراحی سازه‌های دومینو از جمله شاخص‌هایی است که هیات داوران در امتیازدهی به تیم‌های شرکت کننده لحاظ خواهد کرد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید