فراخوان «کتاب سال» منتشر شد

فراخوان سی و چهارمین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی ایران با هدف آن‌چه ارتقای فرهنگ جامعه اسلامی، حفظ استقلال و هویت فرهنگی و همچنین حمایت و تشویق مؤلفان، مترجمان، مصححان و ناشران متعهد کشور عنوان شده از سوی دبیرخانه این جایزه منتشر شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ دبیرخانه جایزه کتاب سال از پدیدآورندگان، مترجمان، مصححان و ناشران دعوت کرده با ثبت نام در تارنمای اینترنتی www.ketabsal.ir، کتاب یا کتاب‌های پیشنهادی خود را تا 30 مردادماه سال جاری به دبیرخانه کتاب سال به نشانی تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه نصیر، شماره 2، ارسال کنند.

بنا بر اعلام، آثار ارسالی باید برای نخستین بار در سال 1394 منتشر شده باشند و جزو کتاب‌های کمک درسی و افست نباشد. علاوه بر این، کتاب باید دارای برگه اعلام وصول باشد. تنها آثاری در این جایزه مورد داوری و ارزیابی قرار می‌گیرند که پدیدآورنده یا ناشر کتاب، کاربرگ ثبت نام را در تارنمای جایزه کامل و به همراه دو نسخه از کتاب ارسال کند. همچنین، ارسال لوح فشرده متن اصلی آثار ترجمه‌شده الزامی است و آثار دریافت‌شده بازگردانده نخواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جایزه کتاب سال به نشانی www.ketabsal.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن 66966129 تماس بگیرند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید