تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی دختران دانشجو

http://www.callforpapers.ir/دبیرخانه نخستین جشنواره ملی ریحانه از تمدید مهلت ارسال آثار تا پایان مرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) به دلیل استقبال دانشجویان از این جشنواره و همچنین برای بالا بردن سطح کیفی آثار، با هماهنگی های به عمل آمده ارسال اثر این جشنواره تا پایان مرداد ماه سال جاری تمدید شد.

پیش از این علاقه مندان می توانستند تا 15 مردادماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

این جشنواره ویژه دختران دانشجوی سراسر کشور و به همت معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در چهار بخش ادبی، هنری، ویژه و مقالات برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند آثار خود را در بخش ادبی شامل شعر و نثر ادبی، داستان کوتاه و داستان بلند، در بخش هنری با زیر گرایش هایی چون عکاسی (دیجیتال و آنالوگ)، گرافیک، فیلم مستند، خوشنویسی و صنایع دستی، در بخش ویژه شامل رودوزی، چاپ باتیک، طراحی لباس و پوشاک و ساخت و تراش سنگ های زینتی و در بخش مقالات، به منظور ارزیابی و انتخاب بهترین اثر به ایمیل جشنواره به نشانی reyhaneh.festival@gmail.com ارسال کنند.

تاکنون به نخستین جشنواره ملی ریحانه ویژه دختران و بانوان دانشگاهی بیش از یک هزار و 140 عنوان اثر در چهار بخش ادبی، هنری، ویژه و مقالات ارسال شده است. در بخش ادبی تعداد 276 اثر، در بخش هنری تعداد 105 اثر، در بخش ویژه تعداد 422 اثر و در بخش مقالات تعداد 337 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید