آمادگی وزارت علوم برای تقویت اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم و فنون دریایی نوشهر

معاون آموزشی وزارت علوم، در بازدید از دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خمینی نوشهر این دانشگاه را منحصر به فرد خواند.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ دکتر مجتبی شریعتی نیاسر در بازدید از دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خمینی نوشهر از آمادگی وزارت علوم برای تقویت اعضای هیئت علمی و رشته های تخصصی این دانشگاه خبرداد.

دکتر شریعتی نیاسر دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خمینی نوشهر را دانشگاهی منحصر به فرد خواند وگفت: امروز تحت تاثیر نظم ، اقتدار ، غرور ملی و انگیزه زیاد دست اندرکاران این مجموعه قرار گرفتم و همین مسئله می تواند انگیزه ها را برای حمایت بیشتر آن تقویت کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش هم در این دیدار با اشاره به ظرفیت دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خمینی نوشهر برای آموزش و تربیت دریا نوردان کشور ، از این دانشگاه به عنوان قطب آموزش نیروی دریایی یاد کرد.

امیر دریادار حبیب الله سیاری با اشاره به پنج دانشکده برق ، مکانیک ، مدیریت، عرشه و تفنگدار دریایی این دانشگاه گفت: با توجه به امکانات و آموزش مناسب این دانشگاه ، دانش آموختگان آن هزاران کیلومتر دورتر از خاک جمهوری اسلامی در حال دریانوردی هستند.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم ، وی همچنین تبادل علمی با دیگر دانشگاه ها را از اولویت های کاری این دانشگاه اعلام کرد و افزود: اگرچه امکانات کنونی دانشگاه نیازهای ما را برطرف می کند اما نوسازی هم جزو برنامه های کاری آینده ماست .

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید