برگزاری ۳ سمپوزیوم علمی با محور سلول‌های بنیادی

ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی سه سمپوزیوم یک روزه با محوریت موضوع سلول های بنیادی وپزشکی بازساختی ۲۰ اسفند ماه جاری برگزار می کند.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ امیرعلی حمیدیه، درباره برگزاری این سمپوزیوم ها اظهار کرد: 3 سمپوزیوم علمی یک روزه در سه موضوع سلول های بنیادی القایی و کاربرد آن در درمان بیماری های صعب العلاج، کاربرد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در دامپزشکی، کاربرد سلول های بنیادی در غربالگری و کشف دارو درتاریخ ۲۰ اسفند و با حمایت این ستاد برگزار می شود.

وی درباره هدف از برگزاری این سمپوزیوم ها خاطر نشان کرد: آشنایی و تعامل بین گروه های مختلف تحقیقاتی و بالینی کشور و ایجاد فضای تبادل دستاوردهای علمی روز دنیا بین محققان از جمله اهداف اصلی برگزاری این سمپوزیوم ها به شمار می آید.

حمیدیه خاطر نشان کرد: سمپوزیوم علمی سلول های بنیادی القایی و کاربرد آن در درمان بیماری های صعب العلاج در دانشگاه تربیت مدرس،سمپوزیوم علمی یک روزه کاربرد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در دامپزشکی در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران، سمپوزیوم علمی کاربرد سلول های بنیادی در غربالگری و کشف دارو در دانشگاه علوم پزشکی تبریز به صورت همزمان و در روز ۲۰ اسفند ماه جاری برگزار می شود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید