مسابقه دانشجویی معماری فضاهای مرده برگزار می شود

سومین دوره مسابقات دانشجویی معمار برتر با موضوع « معماری فضاهای مرده» برگزار می شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ سومین دوره مسابقه دانشجویی معمار برتر در سال ۱۳۹۵ برگزار می شود. موضوع این دوره از مسابقه «معماری فضاهای مرده» است و دانشجویان معماری می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

شروع ثبت نام از هفته دوم اسفند ماه تا ۳۱ فروردین ۹۵، بوده و زمان تحویل آثار از ۲۷ الی ۳۱ اردیبهشت ۹۵ است. زمان داوری و نمایشگاه آثار منتخب در نیمه اول خرداد ۱۳۹۵ برگزار می شود و جوائز ارزشمندی به نفرات برگزیده اهدا خواهد شد.

این مسابقه توسط مرکز معماری ایران در حالی برگزار می شود که به صورت رسمی در دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی ثبت شده است.

مسابقه معمار برتر برای اولین بار در سال ۹۲ با هدف تشویق دانشجویان معماری برای طراحی معماری مبتنی بر ایده پردازی و خلاقیت با موضوع ساماندهی بام های مسکونی برگزار شد. دومین دوره این رویداد رقابتی علمی و ملی در کشور در سال ۹۳ با موضوع طراحی و ساماندهی نماهای شهری برگزار شد. موضوع خلاقیت و ایده و آنچه باعث ایجاد نظر و بینش در میان دانشجویان معماری می شود، امری است که کمتر به آن پرداخته می شود. به همین خاطر برگزارکنندگان و شورای سیاست گذاری مسابقه معمار برتر، موضوع مسابقه را هر سال با در نظر گرفتن مقوله خلاقیت و مساله کاوی و با تاکید بر اصلاح وضع موجود و ساماندهی معماری موجود انتخاب می کنند.

علاقمندان و دانشجویان معماری می توانند با مراجعه به سایت www.Iacenter.ir نسبت به ثبت نام در این مسابقه اقدام کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید