عضو هیات علمی دانشگاه امیرکبیر برگزیده پژوهشی سمپوزیوم فولاد شد

عضو هیات علمی دانشکده مهندسی معدن و متالوژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هجدهمین سمپوزیوم فولاد کشور به عنوان برگزیده بخش تحقیقات دانشگاهی صنعت فولاد معرفی و تجلیل شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ سمپوزیوم سالانه فولاد، همه ساله همزمان با نمایشگاه بین‌المللی فولاد در هفته اول اسفندماه توسط انجمن آهن و فولاد ایران و با همکاری یکی از واحدهای فولاد کشور در یکی از شهرهای صاحب صنعت برگزار می‌شود که امسال، جزیره کیش میزبانی این سمپوزیوم را برعهده داشت.

برگزاری سمپوزیوم فولاد یکی از اصلی‌ترین گردهمایی‌های سالانه صاحبان صنایع و کارشناسان صنعت فولاد به شمار می‌آید و درجریان آن، فعالان صنعتی و دانشگاهی که در زمینه تولیدات صنعتی، بهبود فرآوری، ارتقای صنعت فولاد، پایین آوردن هزینه‌های تولید، بهبود کیفیت و کاهش آلودگی‌های محیط زیستی صنایع فولاد طی یکسال گذشته اقدامات موثری داشته‌اند، معرفی و تجلیل می‌شوند.

در این گردهمایی، با رای هیات مدیره انجمن آهن و فولاد ایران، سه نفر از مدیران صنایع فعال در تولید فولاد و همچنین یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها که فعالیت موثری در آموزش و پژوهش و تحقیقات صنعت فولاد داشته‌اند، معرفی می‌شوند که امسال، دکتر اسکندر کشاورز علمداری از دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به کسب این افتخار شد.

دکتر کشاورز از سال 1374 تاکنون عضو هیات علمی بخش مهندسی مواد و معدن دانشکده مهندسی معدن و متالوژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر است و در مجامع صنعتی – معدنی همچون جامعه ایرانیان مهندسی مواد (IMES)، جامعه آهن و استیل ایران (ISSI) و جامعه مهندسین شیمی ایرانیان (IACHE) عضویت دارد

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید