دومین دوره مسابقات دانشجویی سازه‌های ماکارونی در اردبیل برگزار شد

دومین دوره مسابقات دانشجویی سازه‌های ماکارونی با حضور 49 تیم از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان اردبیل، در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ بهروز میرزایی رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت‌و‌گو با ایسنا، گفت: هدف از برگزاری این مسابقات علاوه بر ایجاد شور و نشاط در دانشجویان، انجام کارهای گروهی و استعدادیابی دانشجویان در طراحی و اجرای کارهای عملی است.

وی با بیان اینکه دانشجویان باید در فعالیت‌های جانبی به شکل مسابقه، طراحی و مسابقه شرکت کرده و خود را محک بزنند، افزود: این فعالیت‌ها برای شناسایی توانمندی‌های دانشجویان کمک می‌کند.

رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات 49 تیم با 77 سازه از دانشگاه‌های محقق اردبیلی، آزاد اسلامی واحد اردبیل، پیام‌نور اردبیل، غیرانتفاعی نوین اردبیل، مقدس اردبیلی حضور داشتند، خاطرنشان کرد: تعداد اعضای تیم‌های حاضر حداقل دو نفر و حداکثر چهار نفر بودند.

وی اضافه کرد: تیم‌هایی از دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد تبریز و صوفیان نیز بصورت مهمان در این مسابقات حضور داشتند.

میرزایی با بیان اینکه برگزاری مسابقات سازه‌های ماکارونی بصورت کشوری در سال آینده جزو برنامه‌های ما است، تصریح کرد: سیستم بارگذاری سازه‌ها را نیز سعی می‌کنیم از حالت دستی به حالت دیجیتالی تبدیل کنیم.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید