تجلیل از 24 پژوهشگر و مستندساز برتر در پژوهشگاه فضایی

معاون پژوهش و فناوری پژوهشگاه فضایی ایران از مورد تجلیل قرار گرفتن 9 پژوهشگر برتر، هشت مستندساز برتر در حوزه علمی و هفت پروژه‌ برتر این پژوهشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور؛ دکتر شاطرزاده در مراسم سومین جشنواره تجلیل از پژوهشگران پژوهشگاه فضایی ایران هدف از برگزاری این جشنواره را تقدیر از پژوهشگران، حمایت از تولیدات علمی پژوهشگران با تاکید بر برندسازی پژوهشگاه فضایی و بسترسازی برای نیل به چشم‌انداز مرجعیت ایران در حوزه فضایی ذکر کرد.

وی با اشاره به نحوه ارزیابی تولیدات علمی اظهار کرد: این ارزیابی‌ها بر اساس شاخص‌هایی چون آثار علمی منتج از پروژه‌های پژوهشگاه، درج نام پژوهشگاه به عنوان وابستگی در اثر علمی، چاپ مقاله در مجله یا مجموعه مقالات کنفرانس در بازه زمانی مهر 93 تا شهریور 94 بوده است.

شاطرزاده تعداد آثار علمی پژوهشگاه فضایی از مهر 93 تا پایان شهریور ماه امسال را 130 مورد ذکر کرد و یادآور شد: از این تعداد دو مورد از تولیدات علمی این پژوهشگاه کتاب، سه مورد اختراع، 15 مورد مقالات ISI، تعداد 11 مورد مقالات منتشر شده در سایر نشریات انگلیسی زبان و 6 مورد مقالات علمی – پژوهشی بوده است.

معاون پژوهش و فناوری پژوهشگاه فضایی با تاکید بر این که میزان تولیدات امسال این پژوهشگاه نسبت به سال قبل 20 درصد رشد داشته است، یادآور شد: بیشترین تولیدات علمی این پژوهشگاه مربوط به پژوهشکده سامانه‌های حمل و نقل می‌شود به طوری که 33 درصد از تولیدات علمی این پژوهشگاه محصول تلاش محققان این پژوهشکده بوده است.

شاطرزاده با تاکید بر این که در این جشنواره از 9 نفر از پژوهشگران برتر تقدیر به عمل می‌آید، تصریح کرد: علاوه بر آن از هشت مستندساز برتر در حوزه علمی و هفت پروژه برتر نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید