بیست و یکمین سمینار و کارگاه اموزشی سالیانه سازه های فضا کار

http://www.callforpapers.ir/بیست و یکمین سمینار و کارگاه اموزشی سالیانه سازه های فضا کار، ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ تا ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ توسط جهاد دانشگاهی استان کرمان و دانشگاه شهید باهنر کرمان و انجمن سازه های فضا کار ایران در شهر کرمان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهش کشور ؛جهاد دانشگاهی استان کرمان و دانشگاه شهید باهنر کرمان در نظر دارند در چارچوب تفاهم نامه همکاری علمی با دانشگاه Surrey انگلستان بیست ودومین دوره فشرده و کارگاه آموزشی سازه های فضاکار را با حضور آقای پروفسور هشیار نوشین مبدع جبر فرمکسی و نرم افزار Formian، و همچنین عده ای از اساتید برجسته کشور از تاریخ 28/01/94 به مدت 2 هفته در محل جهاددانشگاهی استان کرمان واقع در مجتمع دانشگاهی شهید باهنر کرمان برگزار نمایند.

ارزش درس مزبور معادل 3 واحد برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا بوده و از طرف معاونت آموزشی دانشگاه شهید باهنر و جهاد دانشگاهی استان کرمان گواهی شرکت در دوره، برای شرکت کنندگان، صادر خواهد شد.

علاقه مندان می توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه و شرایط شرکت و ثبت نام در کارگاه به پایگاه اطلاع رسانی سمینار مراجعه و یا بادبیرخانه آن ارتباط برقرار نمایند.

[اطلاعات کامل سمینار]

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید