برپایی نشست تخصصی «از پایان‌نامه تا صنعت در حوزه نانوپزشکی»

ششمین نشست تخصصی «از پایان‌نامه تا صنعت در حوزه نانوپزشکی»، ۶ اسفندماه امسال توسط انجمن نانوفناوری پزشکی با همکاری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ انجمن نانوفناوری پزشکی ایران در راستای پیشرفت و باروری هر چه بیشتر علم نانو در علوم پزشکی و حوزه‌های مرتبط و با اهدافی چون کمک به تجاری‌سازی محصولات در حوزه نانوفناوری پزشکی، کمک به تعریف پایان‌نامه‌های کاربردی، ایجاد تعامل بین اساتید متخصص در حوزه نانوفناوری پزشکی، معرفی حمایت‌های ستاد نانو در راستای تجاری‌سازی و آشنایی با جنبه‌های تجاری کاربردهای فناوری نانو اقدام به برگزاری نشست‌های تخصصی «از پایان‌نامه تا صنعت» کرده‌ است.

مباحث این دوره کاربردی شامل «آشنایی با قوانین شرکت‌های دانش‌بنیان»، «آشنایی با استارت‌آپ‌ها، مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری»، «آشنایی با نحوه نگارش BP و FS»، «نوآوری و Branding»، «بینش تجاری‌سازی در High-tech» و «معرفی شرکت‌های موفق در حوزه نانوپزشکی» است.

بر اساس اعلام ستاد نانو، مخاطبان ششمین نشست تخصصی از پایان‌نامه تا صنعت، اساتید حوزه نانوفناوری پزشکی و حوزه‌های مرتبط‌ هستند. همچنین ۷۵ درصد از هزینه شرکت در این نشست توسط انجمن نانوفناوری پزشکی و ستاد توسعه فناوری‌نانو پرداخت می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به وب‌سایت انجمن نانوفناوری پزشکی ایران مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید