فراخوان نشست «عدم موفقیت در زندگی حرفه‌ای کتابداران»

گروه علاقه مندی ویژه متخصصان تازه کار ایفلا برای نشست «عدم موفقیت در زندگی حرفه‌ای کتابداران: شکست فرصتی برای رشد، یا حادثه‌ای ناخواسته در جاده موفقیت؟» که همزمان با کنگره ایفلا ۲۰۱۶ در کلومبوس برگزار می شود، فراخوان داد.

 به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ مدیریت شکست با تکیه بر خلاقیت و ابتکار، موضوعی انتقادی است. در زندگی حرفه‌ای هر کتابدارِ خلاق و مبتکری، شکست اتفاقی طبیعیست که بهتر است مدیریت شود. بحث درباره مدیریت شکست در کتابخانه های سراسر دنیا امری ضروری است. نشست مزبور فرصتی را برای به اشتراک گذاری تجارب میان کتابداران نسل های گوناگون (متخصصان تازه کار و متخصصان باتجربه) و همچنین آموزش مفهوم شکست و مدیریت آن به وجود آورده است.

 گفتنی است مقالات ارسالی به نشست «عدم موفقیت در زندگی حرفه‌ای کتابداران» که بر جنبه های روانشناسانه تاکید می کنند و یا بازنمون مدیریت شکست در کتابخانه ها و در محیط واقعی هستند در اولویت هستند. مقالات ارسالی باید منعکس کننده موضوع اصلی کنگره جهانی ایفلا ۲۰۱۶ یعنی «ارتباطات، همکاری، جامعه» باشد.

 علاقه مندان می توانند چکیده آثار خود را با حداکثر ۵۰۰ واژه تا ۲۸ فوریه ۲۰۱۶ (۹ اسفند ۱۳۹۴) به آدرس npsig.ifla@gmail.com ارسال نمایند. مهلت ارسال متن کامل مقالات ۱ ژوئن ۲۰۱۶(۱۲ خرداد ۱۳۹۵) است.

 علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت نشست مراجعه نمایند. 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید