کنفرانس بین‌المللی «مکانیک جامدات تجربی» برگزار می‌شود

کنفرانس بین المللی دو سالانه «مکانیک جامدات تجربی (X-Mech-2016)« روزهای 27 و 28 بهمن ماه امسال در دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ این کنفرانس بین‌المللی دو روزه توسط قطب علمی مکانیک جامدات تجربی و دینامیک وابسته به دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه علم و سنوات و با حضور جمعی از متخصصان و دانشگاهیان داخلی و خارجی برگزار می‌شود و هدف از آن ایجاد زمینه‌ای برای تبادل ایده‌ها در زمینه مکانیک جامدات تجربی است.

دکتر محمودمهرداد شکریه، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه علم و صنعت و رییس موسسه کامپوزیت ایران، دبیر این کنفرانس است.

موضوعات مختلف مکانیک جامدات تجربی و دینامیک از جمله الاستیسیته و پلاستیسیته، آکوستیک و ارتعاشات، مواد پیشرفته و مواد مرکب، دینامیک سازه، دینامیک خودرو، بیو مکانیک، نانو مکانیک، میکرو و نانو مواد، رباتیک، ارزیابی غیر مخرب و نانومکانیک از مباحث مطرح در این کنفرانس تخصصی به شمار می‌روند.

بر اساس اعلام دبیرخانه کنفرانس، زبان انگلیسی، زبان رسمی این کنفرانس است و تمام مقالات به زبان انگلیسی ارائه و منتشر می‌شوند.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با پست الکترونیکی xmech@iust.ac.ir مکاتبه کرده و یا با شماره تلفن‌های 50-77240540 تماس بگیرند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید