برگزاری دوره مدیریت کسب و کار چاپ و نشر

اداره کل چاپ و نشر معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر دارد با همکاری دانشگاه‌های صنعتی شریف تهران، فردوسی مشهد، تبریز و اصفهان نخستین دوره مدیریت کسب و کار (MBA) را برای مدیران و دست‌اندرکاران صنعت چاپ و نشر برگزار کند.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ بنا بر اعلام، برگزاری نخستین دوره آموزشی کسب و کار برای مدیران و دست اندرکاران صنعت چاپ و نشر به منظور تحول در اداره چاپخانه ها و انتشاراتی ها از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می شود.

متقاضیان برای حضور در این کلاس ها باید دارای مدرک کارشناسی بوده و در یکی از واحدهای چاپ و نشر و یا مراکز توزیع و فروش کتاب فعالیت داشته و اشتغال آن ها از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا اتحادیه ها مورد تایید قرار بگیرد.

پس از تکمیل ثبت نام از سوی متقاضیان، آزمون ورودی به منظور سنجش علمی متقاضیان برگزار می شود و واجدین شرایط برای حضور در این دوره آموزشی مشخص خواهند شد.

بر اساس این گزارش، بخشی از هزینه های این دوره از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت می‌شود و مابقی برعهده متقاضی خواهد بود.

این دوره آموزشی شامل 10 درس است و کلیه کلاس های آن در روزهای آخر هفته برگزار خواهد شد. همچنین بازه زمانی این دوره نزدیک به یک سال و نیم پیش‌بینی شده است. هر دوره آموزشی با حضور 25 متقاضی تشکیل خواهد شد و واجدین شرایط بر اساس اولویت های علمی اعلام‌شده به دانشگاه ها معرفی خواهند شد. در پایان این دوره آموزشی نیز برای کسانی که موفق به گذراندن این دوره شوند، گواهینامه ای از سوی دانشگاه صادر خواهد شد.

علاقه مندان برای ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس www.ipcu.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید