رئیس هفدهمین همایش آموزش پزشکی منصوب شد

وزیر بهداشت طی حکمی دکتر باقر لاریجانی معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت را به عنوان رئیس هفدهمین همایش آموزش علوم پزشکی و جشنواره آموزشی شهید مطهری منصوب کرد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ دکتر سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن انتصاب دکتر باقر لاریجانی معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به عنوان رئیس هفدهمین همایش آموزش علوم پزشکی و جشنواره آموزشی شهید مطهری، این همایش و جشنواره را یکی از رویدادهای مهم آموزش علوم پزشکی کشور برشمرد.

دکتر هاشمی سیاستگذاری و برنامه ریزی مناسب را لازمه تحقق اهداف این همایش و جشنواره خواند و ریاست هفدهمین همایش آموزش علوم پزشکی و جشنواره آموزشی شهید مطهری را به دکتر باقر لاریجانی محول نمود.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، باتوجه به اینکه برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی در حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت و در سطح کشور در دست اجراست، محورهای هفدهمین همایش آموزش علوم پزشکی و جشنواره آموزشی شهید مطهری، که در اردیبهشت ماه سال 1395 برگزار خواهد شد، حول برنامه های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی تنظیم می گردد.

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید