همايش تخصصي و كاربردي برنامه بازاريابي براي بازار سال 91 ايران

همايش تخصصي و كاربردي برنامه بازاريابي براي بازار سال 91 ايران

http://www.seminaresfahan.com/public/user_data/images/anjoman-eghtesade-pooya-logo-final3.jpgبه گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور، همايش تخصصي و كاربردي برنامه بازاريابي براي بازار سال 91 ايران 13 و 14 بهمن ماه 1390 توسط شرکت اقتصاد پویا زنده رود در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان اصفهان برگزار می شود.

اهداف همایش:
برنامه ریزی صحیح و تغییر جهت در الگوهای تبلیغاتی
کنترل هزینه های بازاریابی، مشاوره و تبلیغات
اجرای گام به گام برنامه ریزی بازاریابی
آشنایی مخاطبان با روندهای جدید بازار و شیوه‌های نوین ترغیب و فروش
آشناسازی مدیران، کارشناسان، بازاریابان، فروشندگان با تکنیک های پیشرفته افزایش فروش و اثرگذاری بر مشتری و ارایه راهکارهای کاربردی جهت‌گیری شرکت‌ها در مورد فروش و بازاریابی در شرایط مختلف

موضوعات:
بازار و بازاريابي در سال 1391
برنامه ريزي سناريوئي
مدل شتابان (برنامه ريزي استراتژيك بازاريابي)
ابزارها و تكنيك هاي نوين براي برنامه ريزي بازاريابي
ديده باني و پايش بازارها
بازاريابي بينشي
تحقيقات بازاريابي
مميزي بازارها، مديريت بازار
جايگاه و اهميت بازاريابي در عصر جديد
شناسايي و ارزيابي عوامل محيط بازاريابي
شناسايي و تحليل فرصت هاي بازار
جايگاه يابي در بازار و طراحي توسعه آميخته بازاريابي
موانع؛ نگرش ها و اصول بازاريابي
اصول ده گانه برنامه ريزي بازاريابي
اجراي گام به گام برنامه ريزي بازاريابي

برگزار کننده: شرکت اقتصاد پویا زنده رود
تلفن تماس با دبیرخانه: 91 – 2654690-0311
نمابر: 2665111-0311
آدرس سایت: www.seminaresfahan.com
آدرس ایمیل: Info@seminaresfahan.com

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =