برگزاری اولین دوره مقدماتی دانش افزایی اساتید جوان در علوم پزشکی شیراز

http://www.callforpapers.ir/اولین دوره مقدماتی دانش افزایی ویژه اساتید جوان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مدت سه روز برگزار می شود.
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) قائم مقام مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه در این خصوص گفت: این دوره سه روزه است که از 27 تیرماه آغاز شده و تا 29 تیر ادامه خواهد داشت.

دکتر محمدرضا دهقانی افزود: 30 نفر از اساتید جوان دانشگاه که به تازگی عضو هیئت علمی شده اند با شرکت در این دوره طی سه روز در شش بخش مورد آموزش قرار می گیرند.

وی اظهار داشت: اساتید جوان باید با روشهای نوین آموزشی آشنا شوند تا بتوانند بهترین آموزش را به دانشجویان ارائه دهند.

دکتر دهقانی بیان کرد: مطالب آموزش و فرهنگی در این دوره به اساتید آموزش داده می شود که روشهای نوین تدریس، اخلاق حرفه ای، ارزشیابی و مسایل فرهنگی از جمله آنهاست.

وی گفت: این دوره با توجه به اهمیت این موضوع که اساتید باید الگوی دانشجویان باشند و همچنین بهترین شیوه تدریس را ارایه دهند ، برگزار شده است.

دهقانی افزود: دوره فلوشیپ آموزش پزشکی نیز به مدت یک ماه برای این اساتید برگزار می شد که آنها پس از گذراندن دوره مقدماتی وارد آن می شوند.

وی اظهار داشت: دوره پیشرفته فلوشیپ آموزش پزشکی نیز به زودی در مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی راه اندازی و اجرا می شود.

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید