راه اندازی کانال رسمی اطلاع رسانی کنفرانسها و ژورنالهای علمی

کانال رسمی اطلاع رسانی کنفرانسها و ژورنالهای علمی راه اندازی شد.

کانال رسمی مجموعه سیویلیکا به منظور اطلاع رسانی هر چه سریعتر فراخوان مقالات کنفرانسها و ژورنالهای معتبر علمی کشور راه اندازی گردید. پژوهشگران، دانشجویان و اساتید گرامی می توانند با عضویت در این کانال که در بستر نرم افزار تلگرام راه اندازی شده است، بلافاصله آخرین فراخوان های علمی پژوهشی کشور را دریافت نمایند.

سازمان اسناد و کتابخانه ملی

 

شما نیز می توانید با عضویت در این کانال، اولین نفری باشید که از انتشار فراخوان های علمی مطلع می شوید. برای عضویت در کانال سیویلیکا، کافیست با استفاده از مرورگر تلفن همراه خود، به لینک زیر مراجعه فرمایید: https://telegram.me/civilicacom

بدین ترتیب شما به صفحه کانال سیویلیکا وارد می شوید. توجه نمایید که برای نهایی شدن عضویت شما در کانال و دریافت کلیه فراخوانها، باید روی گزینه JOIN کلیک نمایید.

برای عضویت در کانال سیویلیکا حتما باید نرم افزار تلگرام بر روی گوشی همراه شما نصب شده و به روز باشد.

برای اینکه دوستان و سایر پژوهشگران را به کانال سیویلیکا دعوت نمایید، کافیست عبارت @civilicacom را به دوستان خود ارسال نمایید. بدین ترتیب آنها نیز می توانند بدون هیچ مشکلی در کانال سیویلیکا عضو شده و آخرین اطلاع رسانی های کنفرانسهای کشور را دریافت نمایند. توجه نمایید که پس از کاراکتر @ نیاید هیچ فاصله ای قرار بگیرد.

در صورت بروز هر گونه مشکل در استفاده از کانال سیویلیکا، مراتب را از طریق بخش پشتیبانی به ما اطلاع دهید:http://support.civilica.com

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید