هشتمین سمینار بین‌المللی «هندسه و توپولوژی» برگزار می‌شود

هشتمین سمینار «هندسه و توپولوژی» از 22 تا 26 آذرماه با حضور دانشمندان داخلی و خارجی به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ دکتر بهروز بیدآباد، دبیر هشتمین کنفرانس هندسه و توپولوژی و استاد دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر درخصوص جزئیات برنامه‌های این کنفرانس گفت: دو روز نخست همایش به برگزاری چهار کارگاه آموزشی تخصصی هندسه و توپولوژی اختصاص خواهد داشت که مدرسان این کارگاه‌ها از استادان کشورهای آلمان، فرانسه، روسیه و ایران خواهند بود.

بیدآباد در معرفی محورهای همایش اظهار کرد: این کنفرانس بین‌المللی در چندین محور اصلی شامل هندسه فینسلر، شار ریچی و کاربردهای آن، سیستم‌های دینامیکی، کاربردهای هندسه، هندسه مختلط ، هندسه ریمانی، هندسه شبه ریمانی، هندسه فیزیک، هندسه الجبروئید، گروه‌های لی و جبرهای لی، توپولوژی جبری، توپولوژی عمومی، هندسه متریک، هندسه تماسی، هندسه جبری، آنالیز روی منیفلدها و هندسه همتافته تدارک یافته است.

وی، تاریخ ارائه مقاله و سخنرانی‌های کلیدی کنفرانس هندسه و توپولوژی را از 24 تا 26 آذرماه اعلام کرد و گفت: حدود 110 مقاله منتخب از سوی کمیته داوران در طول سه روز به صورت سخنرانی شفاهی و یا مقاله به شرکت کنندگان ارائه می‌شود.

استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: صاحبنظران و محققانی از کشورهای آلمان، فرانسه، روسیه، مجارستان، ایران و احتمالا هندوستان به صورت سخنرانی، ارائه مقاله خواهند داشت.

هشتمین سمینار بین‌المللی هندسه و توپولوژی به همت دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با همکاری انجمن ریاضی ایران و تعدادی از دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود.

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید