تقدیر از برگزیدگان دومین جشنواره مهارت‌سنجی کشور در دانشگاه شریف

مراسم معرفی و تجلیل از برگزیدگان دومین مسابقات تخصصی مهارت‌سنجی کشور با حضور رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز و جمعی از استادان و دانشجویان در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ دومین مسابقات مهارت سنجی کشور از اول آذرماه با هدف شناسایی و کشف استعدادهای برتر و دارای مهارت کافی و معرفی آنها به شرکت‌ها برای رفع نیاز صنعت کشور آغاز به کار کرد و امروز به کار خود پایان داد.

این جشنواره در شش رشته برق (الکترونیک)، برنامه نویسی رایانه، برنامه نویسی تلفن‌های هوشمند، داده کاوی، گرافیک و معماری و 18 گرایش با رقابت حدود 350 دانش آموز و دانشجو برگزار شد.

هیات داوران در گرایش شبکه اجتماعی از رشته داده کاوی، محسن رییسی و عباس معاذالهی را به عنوان نفرات اول و دوم معرفی کرد و این گرایش، رتبه سوم نداشت.

در گرایش تحلیل بازار از رشته داده کاوی نیز هیچ فردی حائز رتبه اول نشد و محمدرضا محتاط و هادی غریبی به عنوان نفرات اول و دوم معرفی شدند.

هیات داوران در گرایش متن کاوی، محسن ایمانی و عرفانه غروی را به عنوان رتبه اول و دوم شناخت و رتبه سوم معرفی نکرد.

 

مهدی براتی و محمدرضا محتاط در گرایش وب کاوی موفق به کسب رتبه دوم و سوم شدند و رتبه اول در این بخش معرفی نشد.

بر اساس رای هیات داوران، گرایش میکروالکترونیک از رشته برق نیز رتبه اول نداشت و سید علیرضا محمدی و محمدمهدی فانی به عنوان دارندگان رتبه‌های دوم و سوم معرفی شدند.

در گرایش سیستم‌های نهفته از رشته برق نیز رتبه اول به صورت مشترک به محمدامین محمودزاده و مهیار عباسیان تعلق گرفت و رتبه دوم و سوم نداشت.

هیات داوران رشته برنامه نویسی کامپیوتر، سعید کامیابی، توحید حقیقی و مصطفی احمدی را به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم در گرایش برنامه نویسی پایه و سیستمی معرفی کرد.

در گرایش طراحی صفحات وب نیز علیرضا رنجبری، رضا منصوری و مسعود قلیتی، رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

جایزه‌های اول تا سوم گرایش وب سرویس نیز به ترتیب به سید محمدجواد بهشتیان، جاوید شعاعی و علی بهروزی اختصاص یافت.

سجاد سرآبادانی، رضا عابدی و محمد فلاح برندگان اول تا سوم رشته برنامه ریزی تلفن‌های هوشمند در دومین مسابقات مهارت سنجی کشور بودند.

هیات داوران رشته معماری، جوایز اول تا سوم گرایش طراحی در باغ را به محمد پاسبان، سینا صدقی و سعید موسوی اعطا کرد و در گرایش طراحی مبلمان شهری، عنوان دوم و سوم را به محمدمهدی قائدی و زهرا حسین زاده اختصاص دادند.

جوایز اول گرایش طراحی فرهنگسرا به زهرا ولی خانی، مسعود رادان فر و محمد پاسبان تعلق گرفت.

نوید قاسمی، پندار صفوی و آیدین قاسمی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم گرایش طراحی سایت در رشته گرافیک را به دست آوردند و جوایز اول تا سوم گرایش تبلیغات به مرضیه پردل، حسین گل پرور و فرزاد رجبی اعطا شد.

رضا ملکی، حسین اکبری و صفا معین برندگان اول تا سوم گرایش هویت بصری بودند.

هیات داوران رشته گرافیک اعلام کردند به دلیل کیفیت بالای آثار تولید و ارائه شده در گرایش تصویرسازی، علاوه بر رتبه‌های اول تا سوم، 6 نفر دیگر نیز در این بخش به عنوان شایسته قدردانی معرفی شده‌اند.

برهمین اساس، سارا منادی زاده، سحر حق دوست و فاطمه خسروانیان موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند و از مریم کاویانی، زهرا هوشیار، ندا سادات سجادی، فرشته جعفری فرمند، محسن محمدمیرزایی و مصطفی احمدی با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شد.

امیرحسین مختارپور نوجوان 14 ساله به پاس حضور در رقابت‌های گرایش میکروالکترونیک از سوی هیات داوران، لوح سپاس دریافت کرد.

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید