برپایی بیست و دومین کنفرانس مهندسی‌ زیست‌پزشکی ایران

بیست و دومین کنفرانس مهندسی‌زیست پزشکی ایران، 4 تا 6 آذرماه امسال به میزبانی سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران تحت حمایت رسمی سیویلیکا برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ بیست و دومین کنفرانس مهندسی‌زیست پزشکی ایران با هدف گسترش مرزهای دانش و تبادل نظر علمی و کاربردی در زمینه‌های مختلف مهندسی زیست پزشکی و در راستای تقویت ارتباط بین محققان، دانشجویان و صنعت‌گران کشور از سوی انجمن مهندسی پزشکی و سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران برگزار می‌شود.

دکتر وحیدرضا نفیسی، عضو هیات علمی پژوهشکده برق و فناوری اطلاعات سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران و دبیر کنفرانس در این رابطه گفت: این کنفرانس یکی از بزرگترین و مطرح‌ترین گردهمایی‌های متخصصان مهندسی پزشکی کشور است که در سال جاری به میزبانی سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران برگزار می‌شود.

وی افزود: کمیته برگزاری بیست و دومین کنفرانس مهندسی زیست پزشکی تلاش دارد با برگزاری سخنرانی‌های کلیدی، نشست‌های علمی و تخصصی آخرین دستاوردهای محققان ایرانی را در زمینه‌های مختلف دانش و صنعت مهندسی پزشکی به نمایش بگذارد.

نفیسی اظهار کرد: همچنین درنظر است که با دعوت از ارگان‌های حمایت‌کننده از پژوهشهای کاربردی و تقاضامحور، برگزاری پانل‌هایی با حضور اساتید برجسته و صنعت‌گران موفق و فن بازار به جنبه‌های کاربردی کنفرانس غنای بیشتری بخشیده شود.

دبیر کنفرانس با اشاره به دعوت از اساتید برجسته کشور در کنفرانس گفت: این اساتید در حوزه‌های مختلف مهندسی پزشکی برای ایراد سخنرانی‌های کلیدی در ابتدای هر جلسه و ارائه مقالات تخصصی خود به غنای علمی کنفرانس خواهند افزود.

دبیر بیست و دومین کنفرانس مهندسی‌زیست پزشکی ایران با اشاره به اعلام فراخوان پذیرش مقالات از اسفند 93 اظهار کرد: تاکنون 238 مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده‌ است که از این میان 97 مقاله پذیرش شده و 67 مقاله برای پوستر درنظر گرفته‌ شده‌ است.

بر اساس این گزارش، چهارم آذر، روز اول برگزاری بیست و دومین کنفرانس مهندسی‌زیست پزشکی ایران، به ارائه حدود 15 کارگاه آموزشی اختصاص دارد.

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید