ثبت نام هفتمین المپیاد دانش‌آموزی نانو آغاز شد

علاقه‌مندان به شرکت در هفتمین المپیاد دانش‌آموزی نانو می‌توانند با مراجعه به سایت باشگاه نانو نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ بر اساس اعلام ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ثبت نام این دوره مانند دوره‌های گذشته به دو روش انفرادی و گروهی از طریق نهادهای ترویجی و به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

آزمون مرحله اول هفتمین دوره المپیاد نانو اردیبهشت ماه سال 1395 در سراسر کشور برگزار می‌شود. دانش‌آموزان فرصت دارند تا 15 بهمن ماه امسال از طریق سایت باشگاه نانو در المپیاد نانو ثبت نام کنند.

هزینه شرکت در المپیاد برای ثبت نام انفرادی 150 هزار ریال و برای ثبت نام گروهی 100 هزار ریال است. ثبت نام‌هایی که تا پایان آذر ماه انجام شوند، شامل 20 درصد تخفیف خواهند بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترتنی http://nanoclub.ir مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، ششمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو اردیبهشت ماه امسال با بیش از 28 هزار داوطلب در تمامی استان‌ها برگزار شد و 40 برگزیده به مرحله دوم المپیاد نانو راه یافتند. ثبت نام 99 درصد داوطلبان دوره ششم از طریق 208 نهاد ترویجی فعال انجام شد و باشگاه نانو برای تقدیر و حمایت از آنها، مبالغی را تحت عنوان حمایت تشویقی برای نهادهای ثبت نام کننده و رابطین آنها در نظر گرفت.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید