برگزاری دوره بین المللی شبکه و نرم افزار با همکاری موسسه بین المللی IT هند

http://www.callforpapers.ir/سرپرست مرکز آموزش علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی استان سمنان گفت: نخستين دوره بین المللی شبکه و نرم افزار (NIIT) توسط جهاد دانشگاهی استان سمنان و با همکاری موسسه بین المللی IT در کشور هند برگزار مي شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علی منصفی راد در گفت‌وگو با ایسنا افزود: جهاد دانشگاهی استان سمنان، نخستين نماینده این موسسه در رشته مهندسی شبکه می باشد که 15 نفر کارآموز و دانشجو در این مقطع ثبت نام کرده اند.

وي با بیان اینکه این دوره ها در 94 ساعت تئوری و کارگاهی درمرکز آموزش کوتاه مدت جهاد دانشگاهی استان سمنان برگزار می شود، افزود: حدود 120 ساعت آموزش مجازی از طریق سایت موسسه انجام می شود.

سرپرست مرکز آموزش علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی استان سمنان تصریح کرد: این دوره ها به منظور زمينه سازي اشتغال افراد علاقمند می باشد، بدین صورت که کسانی که بتوانند طی دوره دو ساله در رشته مهندسی نرم افزار و شبکه شرکت كنند و این دوره ها را با موفقیت بگذرانند زمينه اشتغال آنها فراهم می شود.

منصفی راد اظهار داشت : متقاضیان بعد از پایان دوره ها مدرک کاردانی از دانشگاه NIIT هند برایشان صادر می شود و نیز مدرک آموزش‌های کوتاه مدت از سوی جهاد دانشگاهی به آنها اعطا شود.

گفتنی است سر فصل این دروس مطابق سرفصل دروس مایکروسافت و سیسکو است که از نظر اعتبار مدرک در کل دنیا قابل ارزیابی است

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید